Новият Ford Focus ще бъде оборудван с нова система за разпознаване на дупките по пътищата, която ще направи пътуването по неравни настилки по-комфортно и ще щади окачването на автомобила. Новата функция е част от опционалната система за адаптивни амортисьори и използва 12 много прецизни сензора, които могат да откриват дупките още преди автомобилът да стигне до тях.

При движение по лоша настилка електрониката автоматично ще променя настройките на амортисьорите към максимална твърдост. Това ще попречи на колелото да попадне твърде дълбоко в дупката и ще намали силата, с което колелото се връща обратно, като по този начин ще намали риска от повреда на окачването и загуба на контрол върху управлението на автомобила. Във Великобритания за адаптивните амортисьори в новия Ford Focus ще се доплаща 650 паунда.

Четвъртото поколение на Ford Focus беше представено през април тази година. В основата на хечбека и комбито на модела лежи напълно нова модулна платформа C2, създадена от европейските инженери на компанията. В списъка на електронните асистиращи системи влиза адаптивен круиз контрол с възможност за пълно спиране на автомобила и автоматично потегляне, система за следене и поддържане на лентата на движение с разпознаване на пътните знаци, проекционен дисплей и функция за автоматично паркиране.

По темата: Ford Focus
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Второто поколение на модела е пораснало и предлага по-богато основно оборудване

Peugeot 2008 се превърна в компактен SUV

Второто поколение на модела е пораснало и предлага по-богато основно оборудване

Първото поколение на Peugeot 2008 беше представено през 2013 година и представляваше комби с увеличен просвет. През миналата година Peugeot показа второто издание на 2008, който обаче промени имиджа си и се превърна в компактен SUV. Новият модел е изграден на новата модулна платформа СМР и е пораснал значително. Дължината е увеличена със 141 мм до 4300 мм, а междуосието е набъбнало с 65 мм и сега достига 2605 мм. В същото време автомобилът е доста лек и теглото на базовата версия е едва 1192 кг.

Откритият спортен модел впечатлява с контрастно съчетание на фина кожа, дърво и апликации

Vilner направи най-смелия интериор за Porsche 911 Cabriolet

Откритият спортен модел впечатлява с контрастно съчетание на фина кожа, дърво и апликации

Автомобилите Porsche винаги са били мечта за почитателите на спортното шофиране и високите скорости. Истинските фенове на марката знаят, че най-расовото Porsche винаги е носело индекса 911. Независимо на колко години е едно Porsche 911, то винаги привлича погледите с дизайна си и със звука от двигателя си. Вече има и едно Porsche 911, което смайва с интериора си, проектиран и изработен от българското дизайнерско ателие Vilner.

Второто поколение на модела вече не е повдигната А-класа, а истински компактен всъдеход

Новият Mercedes-Benz GLA се превърна в SUV

Второто поколение на модела вече не е повдигната А-класа, а истински компактен всъдеход

В навечерието на 2020 година Mercedes-Benz представи за първи път изцяло дигитално новия компактен всъдеход GLA. За разлика от първото поколение на модела, второто издание на GLA вече не е повдигнат вариант на А-класата с увеличен просвет, а изцяло нов компактен SUV, заемащ достойно място до по-големите си братя GLC и GLE. Новият SUV беляза кулминацията на пълното обновление в семейството компактни автомобили на Mercedes-Benz. Новият GLA залага на стилен дизайн, повлиян от високопроходимите му братя, като добавя повече удобство в салона, използва най-модерните вградени системи и технологии за безопасност и се задвижва от ефективни бензинови и дизелови турбодвигатели.