Ford Fiesta ST излиза на пистата със запас от 200 конски сили
5

Ford Fiesta ST излиза на пистата със запас от 200 конски сили

Най-мощната версия на компактния хечбек изпъква с нов зелен цвят Mean Green и посреща водача със спортни седалки

Черешката на тортата в моделната линия на новия Ford Fiesta безспорно е новата Fiesta ST. Горещият хечбек е разработен от подразделението Ford Performance и е усъвършенстван с нови матрични LED предни фарове, нови седалки Performance, спортни детайли в дизайна, включващи нова предна решетка в кристално сив цвят и опция за впечатляващия зелен цвят за екстериора Mean Green.

Свежият екстериорен дизайн включва по-агресивен външен вид на предната част с горни и долни решетки със структура на пчелна пита, заедно с големи долни странични въздушни отвори. Горната решетка и страничните въздушни отвори на новата Fiesta ST са решени в отличителния кристално сив цвят.

Аеродинамично оптимизираният долен спойлер, страничните протектори, спойлерът на задния капак и задният дифузьор са боядисани в цвета на каросерията. Стандартните 17-инчови или опционалните 18-инчови алуминиеви джанти се отличават с тъмно покритие Magnetite, а опциите за екстериорен цвят вече включват дръзкия Mean Green.

Новите спортни седалки Performance с контрастни червени шевове на тапицерията са разработени специално за да осигурят още по-голяма опора за водачите при висока динамика на шофиране, както и комфорт на пътя.

Интегрираният подглавник и 14-степенното регулиране на седалката помагат на водача на Fiesta ST да намери най-добрата позиция за шофиране. В спортния салон са добавени матово фолио с ефект на карбонови влакна с червени шевове и спортен кожен волан с плоско дъно.

За задвижването на новия Ford Fiesta ST е използван 1,5-литров 3-цилиндров бензинов турбодвигател EcoBoost с максимална мощност 200 к.с. при 6000 об/мин и пиков въртящ момент, увеличен от 290 Нм до 320 Нм, в широкия интервал от 1600 до 4000 об/мин. Благодарение на тези показатели, ускорението от 0 до 100 км/ч става само за 6,5 секунди, а максималната скорост е 230 км/ч.

За динамично пътно поведение и шофиране с високи скорости, новият Ford Fiesta ST е оборудван със студено формовани пружини с векторно разпределение на тягата и двойни предни амортисьори, които осигуряват на малката спортна кола възможност за рязко влизане в завой и високи нива на контрол на каросерията.

Опционалният механичен диференциал с ограничено приплъзване осигурява на Fiesta ST увеличено сцепление и пъргаво пътно поведение при завиване. Към режимите на шофиране Normal и Sport, новата Fiesta ST разполага и с режим Track вместо режим Eco на Fiesta, който дезактивира управлението на сцеплението и настройва стабилизиращата система ESC за режим на широко приплъзване, подходящо за шофиране на писта.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.