Ford F-MAX стана разработвания през последните пет години "Камион на годината 2019 г.". Това стана ясно днес при обявяването на победителите в международните награди "Автомобили за работа на 2019 година" на специална пресконференция, съобщи БТА. Отличията ще бъдат връчени по време на официална церемония тази вечер.

Селим Язъджъ, управляващ директор на Ford Trucks за Източна Европа и Балканите заяви, че при разработката на новия камион водещо е било мнението на интервюираните над 90 шофьори и 44 управители на автопаркове от четири различни държави.

Наградата "Иновация при камионите 2019" е за разработката на MAN Truck & Bus за автономно управлявано превозно средство.

Освен традиционните в годините назад призове за "Камион на годината 2019", "Автобус на годината 2019", и "Ван на годината 2019", тази година за пръв път журналистите от журито International Truck of the Year връчват и наградата "Иновация при камионите 2019".

Призът "Автобус на годината 2019" е за Mercedes-Benz Citaro Hybrid с вграден електрически модул.

Тройката Partner, Berlingo, Combo са носителите на приза "Ван на годината 2019". Отличията ще бъдат връчени на представители на София Франс Ауто - официален вносител на Peugeot за България, на Автомотор Корпорация - официален представител на Citroen за България.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Стокообменът ни със Словакия възлиза на почти 611 млн. евро

Заинтересовани сме от активизиране на двустранната търговия и икономическо сътрудничество, както и от увеличаване присъствието на словашкия бизнес в България. Това заяви министърът на икономиката Емил Караниколов по време на срещна с делегацията включваща представители на фирми от област Търнава, Словакия.

А1 година по-късно: Пълна разпознаваемост на бранда, нови услуги и стабилни приходи

Точно една година след ребрандирането си А1 е разпознаваема за всички българи. Компанията осъществи една от най-динамичните трансформации на пазара у нас, като в момента 97% от хората разпознават марката А1.