Българската фондова борса (БФБ) получи одобрение от Комисията за финансов надзор за създаването на нов Пазар за растеж на малки и средни предприятия, съобщават от борсата.

На сегмента на борсата, наречен BEAM (Bulgarian Enterprise Accelerator Market,) малките и средни компании ще могат да набират капитал при по-облекчени условия, относно обхвата и периодичността на разкриваната от тях информация. Също така, ще могат да набират капитал до един милион евро без проспект.

Този пазар се явява междинно звено по пътя на една компания към регулирания пазар, посочват от борсата. Инвеститорите в компании от Пазара за растеж на МСП ще бъдат защитени чрез прилагането на правилата на ЕС, се посочва в съобщението.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

София расте, но харчи същата вода

Софийският водопровод е проектиран за 530 литра на ден на човек, но за 24 часа всеки столичанин изразходва средно по 120 литра, отчитат от „Софийска вода“. Причината са все по-ефективните уреди в домовете и по-малкото работещи индустриални предприятия в столицата, смята концесионерът.

"Вила Ямбол" вдигна най-големия празник на виното у нас

Златна изненада поднесе на „Празника на виното“ в Ямбол организаторът на проявата - „Вила Ямбол“. Отличната реколта от вина, които гостите имаха възможност да опитат, са носители на множество златни медали от световни конкурси. Наред с това, ямболии споделиха радостта от успешното начало на годината за лозаро-винарския бранш и с отличната селекция Kabile Reserve, която включва три едносортови червени вина – мерло, сира и каберне совиньон.

Паста от черен трюфел и родопски хляб с квас – любими на посетителите в Панаира

Екзотична паста от черен трюфел и родопски хляб с квас са сред избора на посетителите на панаирните изложби „Фудтех“, „Винария“ и „Вкусове от Италия“. Българите предпочитат традиционните храни и напитки, но не отказват и да експериментират с вкуса. Това показва конкурсът „Изборът на потребителя“ тази година. В него се състезаваха 119 продукта, които са били оценени от близо 3000 посетители.