Флагманът на Прокопиевата медийна империя - „Капитал“ отново откри стрелба по депутата и издател на „Телеграф медиа“ Делян Пеевски. По традиция обстрелът е с халосни патрони, защото колкото и да му се иска на подсъдимия разградски олигарх, срещу Пеевски няма факти за злоупотреби, а единствено нелепи интриги и сплетни.

Но не се лъжете, флагманът на Прокопиев не прави нищо случайно, па макар и патроните да са халосни. Този вид боеприпаси, освен да плашат гаргите, могат да се използват и за изстрелване на сигнални ракети. Сигналът е до дузината „нямащи нищо общо помежду си“ медии от Фабриката за фалшиви новини. Мисията е ясна: да разлаем кучетата срещу Пеевски. Така уж невинният халосен патрон ще предизвика канонада от клевети, безпочвени внушения и сплетни. А затъналите до уши в съдебни проблеми олигарси като Цветан Василев, Иво Прокопиев и Сашо Дончев ще останат на завет, докато изсмучат от пръстите си поредната инсинуация срещу издателя на „Телеграф медиа“.

Този път атаката идва от аналитичен материал на „Капитал“ по темата за настоящия адрес на гражданите и местните избори. Признаваме, казусът е важен, засягащ т.нар. изборен туризъм или трудностите при издирване на бегълци от закона, които не живеят на посочения в регистрите адрес (като Цветан Василев например).

Това е проблем, който съществува от години, заедно с мъртвите души в избирателните списъци. Според капиталци обаче казусът станал актуален „заради адресната регистрация на кандидата за евродепутат Делян Пеевски“.

Тази дъвка вече бе разтягана до безкрай през пролетта, когато медиите на олигархията и протестърите от „безплатните протести“ си лягаха и ставаха с въпроса „абе къде е Пеевски“. Очевидно многото му номинации по места и прогнозите, че той ще бъде избран за евродепутат (както се и случи), силно ги притесни. Размахваха се справки от авиокомпании, хвърляха се недомлъвки, зер да излезе, че Делян Пеевски няма уседналост в България. След като ЦИК категорично съобщи, че няма пречка Пеевски да е евродепутат, а самият той заяви, че отстъпва мястото си в европарламента, за да работи в България, същите усти продължиха да крещят. Само че новата опорна точка вече не беше „къде е Пеевски“, а „защо Пеевски се появява публично“.

Няма логика, но така е, когато водиш война с халосни патрони. Чува се пукотевица, гаргите изпадат в паника, псетата лаят, обаче си вони отвсякъде на бутафория.

Ние например не се интересуваме дали адресната регистрация на Иво Прокопиев е в Сингапур или в София. Слабо ни интересува дали белградският отшелник Цветан Василев има адресна регистрация в сръбската столица. По-важна е темата за престъпната приватизация от времето на Костов, в която Прокопиев е деен участник (“Каолин“, „Дамяница“ и др.). По-важна е аферата „ЕВН“, по която Прокопиев е подсъдим. По-важни са и тези няколко милиарда, които банкерът беглец Цветан Василев окраде от вложителите в пирамидата КТБ, а впоследствие и от всички данъкоплатци, които платиха за далаверата на века.

Тъй че, г-да Прокопиев и Василев, не пращайте пощенски картички с грешни адреси. Отговорите, които трябва да дадете, си имат точни адресати – Специализирания съд и Специализираната прокуратура.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Агент Академик влиза в Карлуково, привижда му се Пеевски

Кататоничен синдром – знаете ли какво означава? Дълго е за обяснение. Ако ви трябва кратката версия – отворете сайта „Фрогнюз“ и потърсете на името на д-р Димитър Попкутуев. Веднага ще ви стане ясно що за лудост е това.

(Не)възпитани карикатуристи ръсят дебелашки хумор за Пеевски

„Невъзпитаният” карикатурист, както сам нарича себе си добре възпитаният шут на газовия олигарх Сашо Дончев – Христо Комарницки, плътно следван от добре възпитаното си комерсиално другарче по интереси и манталитет Чавдар Николов, избраха странен начин за реклама за абонамент за още по-странното си вестниче „Прас-прес”.