За осма поредна година Fibank връчи наградите в конкурса "Най-добра българска фирма". Традицията на банката цели да мотивира конкурентоспособността и иновативността на българските фирми, показвайки успешните бизнес модели в страната.

В надпреварата се включиха 300 компании от различни сфери - машиностроене, софтуерни компании,транспортни фирми, фармацевтична промишленост, които се състезаваха в 4 категории: "Микро и малка фирма", "Средна и голяма фирма", "Най-успешна българка в бизнеса - награда за женско предприемачество" и специалната " Награда на публиката".

Всеки от победителите е подбран от компетентно жури на база различни показатели като потенциал за навлизане на нови пазари и възможност за справяне в конкурентна среда. В категорията "Микро и малка фирма" бронзов медал получи "Микро-Макс" ООД, гр. Варна, среброто се присъжда на "АТМ" ООД, гр. Пазарджик, а златен медалист е "Ботрон софтуер сълюшънс" ООД, гр. София.

В следваща категория "Средна и голяма фирма" отново имаше трима отличени. На трето място е "Екстрапарк" ООД, Велико Търново, второ заема "ГИДО" ЕООД, гр. Пещера, а първо е за "Антибиотик-Разград" АД, гр. Разград.

Онлайн гласуването за специалната категория "Награда на публиката" определи за победител "Димитър Маджаров 2" ЕООД, гр. София. Короната на "Най-успешната българка в бизнеса - награда за женско предприемачество" получи Татяна Бояджиева, управител на "Гардения 2006" ООД.

Фирмата е един от лидерите в озеленяването в България и повече от 10 години се специализира в изграждането на паркове, дворни пространства и напоителни системи . Наградата на Fibank беше съпроводена с още една, а именно едноседмично делово пътуване до Южна Африка с цел обмяна на професионален опит, осигурено от главния изпълнителен директор на SystemicLogic Group Одри Мотупи.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Паста от черен трюфел и родопски хляб с квас – любими на посетителите в Панаира

Екзотична паста от черен трюфел и родопски хляб с квас са сред избора на посетителите на панаирните изложби „Фудтех“, „Винария“ и „Вкусове от Италия“. Българите предпочитат традиционните храни и напитки, но не отказват и да експериментират с вкуса. Това показва конкурсът „Изборът на потребителя“ тази година. В него се състезаваха 119 продукта, които са били оценени от близо 3000 посетители.

15-годишна бг ракия грабна награда от Панаира

36 са наградените в първото издание на конкурса „Нов продукт за българския пазар“, съобщиха от панаира. В конкурса се състезаваха участници в изложбите „Фудтех“, „Винария“ и „Вкусове от Италия“, които се провеждат в Международен панаир Пловдив до 23 февруари 2020 година.