Топмоделът Бела Хадид се извини на феновете си, след като бе обвинена в расизъм. Повод за коментарите по адрес на 22-годишната манекенка стана нейна снимка в социалните мрежи. Кадърът е заснет в самолет, от чийто прозорец се виждат самолети на Саудитска арабия и Обединените арабски емирства.

Във фокус на фотоса пък е вдигнатият крак на Хадид, който според критиците на снимката неуважително изглежда, че потъпква знамената на самолетните опашки. Скоро след публикуването на кадъра, в социалните мрежи стана популярен хаштагът #BellaHadidIsRacist (в превод: Бела Хадид е расист). Няколко потребители на Туитър пък призоваха големи компании като Dior и Calvin Klein да престанат да работят с модела в своите рекламни кампании.

Публикувам това, за да разясня някои неща, които тежаха на сърцето ми. За начало, никога не съм искала моите постове или платформи да бъдат използвани за омраза против когото и да било.

Обичам и се интересувам много от мюсюлманската и арабската страна на семейството ми. Същото важи и за всички мои братя и сестри по света. Не само изпитвам голямо уважение, но и винаги съм се опитвала да заставам зад каузите, които намирам за правилни, когато става дума за Близкия изток“, гласи част от изявлението на красавицата. Хадид е категорична, че актът на неуважение е бил случаен, като тя дори не е видяла самолетите от прозореца си преди да направи снимката.

По темата: Бела Хадид расизъм
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Трима нови играчи влизат във „Фермата“

Нечакани гости изправиха „Фермата“ на нокти. Трима "нови" играчи нахълтаха в стопанството и нарушиха комфорта на мъжете в шоуто, които вече кроят стратегии за победа, а всеки от тях фантазира как ще прибере голямата награда от 100 000 лева.

Американски дистрибутори проявяват интерес към „Диви и щастливи“

Две американски компании водят преговори с екипа на българския филм „Диви и щастливи“ за дистрибуцията му на международния пазар. Втората кино рожба на Яна Маринова след „Привличане“ си спечели симпатизанти в лицето на френски разпространители още „на зелено“. Екипът на „Диви и щастливи“ обаче решава да изчака, като към момента води преговори с общо 6 компании.

Работниците в офиса на АРТ БГ вече са на трудовата борса, външните фирми чакат плащания поне за два месеца

Енрике Иглесиас отменя концерти заради БГ организатор

Работниците в офиса на АРТ БГ вече са на трудовата борса, външните фирми чакат плащания поне за два месеца

Енрике Иглесиас съкрати турнето си с три концерта, заради българския промоутър АРТ БГ, който е поел ангажимент към част от европейските му дати. Това стана ясно от официалното съобщение на компанията, която представлява испанския артист Creative Artists Agency (CAA), изпратено до системите за продажба на билети за спектаклите му в Латвия и Беларус.