За повече роли за възрастни актриси призовава британската звезда Ема Томпсън. 59-годишната носителка на „Оскар“ се обърна към представителите на шоубизнеса за осигуряване на места на жените с голям опит в индустрията. 

59-годишната носителка на „Оскар“ се обърна към представителите на шоубизнеса за осигуряване на места на жените с голям опит в индустрията. Тя се надява на повече роли за връстниците си на голям екран, тъй като работните им ангажименти включват предимно сериали. „Мъжете в нашия бранш не са поставени по същия начин. Нещата не са се променили от много дълго време. Но понякога се появяват някои добри роли и това ме изпълва с надежда“, заяви Томпсън.

Актрисата направи обръщението си по време на премиерата на филма „Законът за детето“. В лентата тя слага тогата на съдийка в Семейния отдел на лондонски съд. „Когато произнесем думата съдия, по инстинкт си представяме мъж. Харесах историята за тази съдийка и веднага се включих в проекта“, намигна тя.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Броим до 250 евро на билет за Евровизия

До 250 евро – толкова е максималната сума, с която ще трябва да се разделят ентусиастите, които искат да изгледат финала на Евровизия на живо. Цените на пропуските варират според това дали феновете искат да гледат някоя от двете репетиции или изпълненията на официалните церемонии.

„Ирландецът“ - една приказка за лоялността с почерка на Скорсезе

Четох някъде, че Мартин Скорсезе проявявал тежка форма на носталгия по гангстерските времена в „Ирландецът“. Явно написалият тези слова или не е гледал, или силно му е убягнал смисълът на новия филм на режисьора. Темата за ъндърграунда в Ню Йорк от средата на миналия век, където италианските преселници в САЩ често влизат в пререкания с ирландските такива, съвсем не е нова за Скорсезе. Самият той произлиза от този свят, затова и не е изненада, че в един от най-добрите му филмови шедьоври мафиотските мотиви са отново водещи.