Творение на китайско-американско партньорство, електрическият спортен автомобил Qiantu K50 бе представен на международното автомобилно изложение в Ню Йорк (New York International Auto Show). С мощност от 430 к.с. (320 кВт), задвижване на четирите колела (AWD) и слънчев панел отгоре, Qiantu прилича на комбинация от Porsche и Audi R8.

Батериите на K50 са разположени в средата на алуминиевото шаси, а предната и задната ос са снабдени с по един голям електромотор. Максималната мощност варира, като в посочената в прессъобщение, се различава от тази на уебсайта на Mullen, където се посочва, че двата двигателя могат да се комбинират за максимална мощност от 375 к.с. (280 кВт) и 580 Нм въртящ момент, докато в съобщение до пресата се казва за „изключително динамичен оувърклок режим”, който увеличава мощността до 430 к.с. (320 кВт).

Каквито и да са точните цифри, Qiantu ще ускорява от 0 до 98 км / ч за около 4.2 секунди. Въпреки че не посочва капацитета на батерията, компанията твърди, че предлагания обсег е 370 километра, при тестовете на NEDC (New European Driving Cycle).


Каросерията е изработена изцяло от въглерод, с ниска, гладка и обла предница с красиви детайли за отвори в бронята. От страни, линията на предните калници преминава в масивен отвор, който силно напомня за Audi R8. Qiantu K50 изглежда добре, но от всички ъгли пропорциите му очароват. Профила на K50, например, изглежда доста обикновен, докато задницата е направена впечатляваща.


Спирачките са Brembo, а окачването и шасито са настроени от Mira. Qiantu е с 19-инчови алуминиеви джанти и комплект гуми Pirelli P Zero, което е малко прекалено, предвид относително скромната мощност на автомобила. Завиването се подпомага от векторна система за въртящия момент, която може да спира вътрешните колела, когато сцеплението е проблем.

Интериора и седалките са тапицирани с кожа и алкантара, но 6-инчовия екран е изненадващо малък. На покрива има слънчев панел, но не за зареждане, тъй като площта на покрива на автомобила не е достатъчна, за да подпомага наистина зареждането на батерия с капацитет за електрически автомобил (EV).

Вместо това, когато температурата достигне 25 ° C, панела захранва система за автоматична циркулация на въздуха около паркирания автомобил, като би трябвало да помогнем да бъде малко по-хладна, когато водача се върне. Няма все още информация за цената и продажбите.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Сигурност на родителите и полезни функции за децата от Novus Core

Детски умен часовник и телефон в едно устройство

Сигурност на родителите и полезни функции за децата от Novus Core

Умните часовници и смартфоните за деца не са новост, като от скоро, дори FitBit предлага детски умен часовник, но китайската компания Abardeen има малко по различен подход. Най-новото предложение на компанията, което от тази седмица набира средства в Kickstarter, използва модулен дизайн, комбинирайки телефон и умен часовник за деца.

Робота плува в човешкото тяло

Миниатюрен самолет за доставка на лекарства

Робота плува в човешкото тяло

С развитието на технологиите, нараства броя на разработваните миниатюрни роботи, способни да извършват целеви доставки на лекарства в човешкото тяло. Едно от най-новите роботизитани устройства използва наподобяваща кит опашка и криле, които се сгъват нагоре или надолу, когато е необходимо.

ProPilot 2.0 на Nissan освобождава ръцете на водачите

Повече автономия за автомобилите

ProPilot 2.0 на Nissan освобождава ръцете на водачите

Nissan съобщи, че въвежда следващата версия на технологията си за автономно управление ProPilot, която ще дебютира в предстоящия модел за японския пазар Skyline. ProPilot 2.0 позволява за първи път на шофьорите да не държат волана с ръце, въпреки че това е ще бъде възможно само на магистрала и само при определени условия.