Творение на китайско-американско партньорство, електрическият спортен автомобил Qiantu K50 бе представен на международното автомобилно изложение в Ню Йорк (New York International Auto Show). С мощност от 430 к.с. (320 кВт), задвижване на четирите колела (AWD) и слънчев панел отгоре, Qiantu прилича на комбинация от Porsche и Audi R8.

Батериите на K50 са разположени в средата на алуминиевото шаси, а предната и задната ос са снабдени с по един голям електромотор. Максималната мощност варира, като в посочената в прессъобщение, се различава от тази на уебсайта на Mullen, където се посочва, че двата двигателя могат да се комбинират за максимална мощност от 375 к.с. (280 кВт) и 580 Нм въртящ момент, докато в съобщение до пресата се казва за „изключително динамичен оувърклок режим”, който увеличава мощността до 430 к.с. (320 кВт).

Каквито и да са точните цифри, Qiantu ще ускорява от 0 до 98 км / ч за около 4.2 секунди. Въпреки че не посочва капацитета на батерията, компанията твърди, че предлагания обсег е 370 километра, при тестовете на NEDC (New European Driving Cycle).


Каросерията е изработена изцяло от въглерод, с ниска, гладка и обла предница с красиви детайли за отвори в бронята. От страни, линията на предните калници преминава в масивен отвор, който силно напомня за Audi R8. Qiantu K50 изглежда добре, но от всички ъгли пропорциите му очароват. Профила на K50, например, изглежда доста обикновен, докато задницата е направена впечатляваща.


Спирачките са Brembo, а окачването и шасито са настроени от Mira. Qiantu е с 19-инчови алуминиеви джанти и комплект гуми Pirelli P Zero, което е малко прекалено, предвид относително скромната мощност на автомобила. Завиването се подпомага от векторна система за въртящия момент, която може да спира вътрешните колела, когато сцеплението е проблем.

Интериора и седалките са тапицирани с кожа и алкантара, но 6-инчовия екран е изненадващо малък. На покрива има слънчев панел, но не за зареждане, тъй като площта на покрива на автомобила не е достатъчна, за да подпомага наистина зареждането на батерия с капацитет за електрически автомобил (EV).

Вместо това, когато температурата достигне 25 ° C, панела захранва система за автоматична циркулация на въздуха около паркирания автомобил, като би трябвало да помогнем да бъде малко по-хладна, когато водача се върне. Няма все още информация за цената и продажбите.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Китайска сонда ползва изкуствен интелект за кацане на Луната

Технологии на изкуствения интелект ще бъдат използвани от китайската автоматична междупланетна станция "Чанъе-5" за избора на място за кацане на Луната и за вземане на образци от грунта, предадоха световните медии. Стартът на мисията е планиран за края на тази година, заяви на пресконференция научният ръководител на китайската програма за изследване на Луната Оуян Цзиюан.

Учени създадоха робот медуза

Изследователи от института "Макс Планк" в Германия създадоха мек робот, който ефективно имитира миниатюрна медуза, съобщава сайтът Тек експлор.

Екипът описва роботчето и способностите му в публикация в сп. "Нейчър къмюникейшънс".

Технология позволява на парализирани да използват ръцете си

Тринадесет парализирани отново използваха ръцете си за някои дейности благодарение на технология за трансфер на нерви, която може да се добави към използваната вече технология за трансфер на сухожилия, предаде Франс прес.