В кадрова криза изпаднаха банкерът-беглец Цветан Василев и ортаците му – подсъдимите олигарси-издатели у нас. Неспирните атаки срещу основния им враг – депутата и издател на „Телеграф медиа“ Делян Пеевски явно изчерпаха и опорките, и говорителите им, защото задкулисната групичка посегна към дълбоките резерви на машината си за клевети. 

Като изтупа от нафталина един от най-скандалните бивши шефове на Гранична полиция, запомнен с афера, завлякла страната с 14 млн. лева и с имотни далавери в Приморско – Валери Григоров. Както можеше да се очаква сефтето на Григоров, който логично през последните години не смееше да се появява в публичното пространство на страната, бе в предаването на лифтинговата журналистка на повикване на Цветан Василев – Люба Кулезич. През последните седмици предаването се превърна в основен пункт за разпръскване на опорки по медиите, финансирани от Василев. Именно това бе и целта на интервюто на Григоров – да налее масло в машината за клевети, като бившият шеф на гранична полиция безспорно постави рекорд.

За няколкото минути тв участие успя да произведе единствено и само лъжи.

„На нас ни е известно фактът, че Пеевски бе председател на ДАНС за една седмица. Той остави своите заместници. Те са от близкото обкръжение на Делян Пеевски“, заяви той в опит да внуши, че службите били под контрола на депутата. Че и запетайките в тези изречения нямат нищо общо с истината лъсва при елементарна справка с фактите. Пеевски бе избран за председател на ДАНС на 14.06.2013 г. (петък), като още на следващия ден - 15.06.2013 г. самият Пеевски излезе с отворено писмо, в което заяви, че се оттегля. На 19.06.2013г. (сряда), на първото си за новата седмица заседание, парламентът гласува оставката му, а самият Пеевски никога не е назначавал или уволнявал заместници на ДАНС. Това са факти, които въпреки опитите на групичката около Василев и приятелите му олигарси Иво Прокопиев, Огнян Донев и Сашо Дончев да подменят истината с лъжи, продължават да битуват не само във вестниците, но и в Гугъл. Въпреки опитите на групичката с тролове и с платени писачи в интернет да подменят реалността в онлайн пространството.

Също толкова лесна проверка показва и друго – че Григоров бе сменен на поста си начело на Гранична полиция „доброзорно“. Той се „пенсионира“ на 46 години през 2005 г., след като в парламента бяха изнесени данни от доклад на дирекция “Ревизионна” на МВР. Според тях държавата е ощетена с почти 14 млн. лв. тъй като граничарите, под ръководството на Григоров, неточно изчислявали таксите на преминалите през страната над 350 хил. турски граждани в периода април 2003 – май 2005 г. (гастербайтери). Къде са отишли парите, Григоров гузно мълчи, но архивите продължават да са си на място, за да напомнят кой говори в тази абсурдна клеветническа кампания.

Не е ясно и срещу какво се е съгласил да излезе на припек

от тъмницата на забвението си

за да се включи в нея. За разлика от Кулезич, който ъпгрейдна визията си благодарение на финансите от източената от КТБ Цветан Василев. В изпълнение на ангажимента си към него, в най-новото си предаване тя направи троен шлем, като не само изтупа от нафталина Григоров, но събра на едно място други две пионки в дирижираната от банкера-беглец атака срещу Делян Пеевски – агент “Академик“ на ДС Огнян Стефанов, издател на изявяващия се като пресцентър на Василев сайт „Фрогнюз“ и самозвания разследващ журналист, издаващ рекетьорския сайт „Бивол“ - Асен Йорданов. С пригласяне от Кулезич Стефанов реши да доизгради тиражираната от няколко дни лъжлива опорка за несъществуваща връзка между Пеевски, „Дунарит“ и отравянето на Емилиан Гебрев, като намеси името на депутата дори в скандала с стотиците милиони, превеждани у нас от държавната петролна компания на Венецуела. Данни за подобна връзка няма и няма и как да има, защото тя не съществува, но това никога не е пречело на говорителите на банкера-беглец да лансират измислици – само и само, за да чернят Пеевски в публичното пространство. С абсолютно същата цел бе и участието в предаването на Кулезич на Асен Йорданов, който преповтори почти същите опорки като Стефанов. С това двамата всъщност само показаха наяве няколко отдавна познати, но досега неафиширани от тях самите факти. Първо – че имат общ тартор и отдавна действат заедно, а сега, заради истерията, в която менторът им е попаднал, дори вече не крият обвързаностите си. Второ – че тази организираната престъпна група, която спокойно може

да се прекръсти на „Жабо-Биволандия“

няма нищо общо с журналистиката, камо ли с разследващата такава.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Костов и дирижираното от него задкулисие превърнаха службата в звено за лична употреба

Военното разузнаване в хватката на Прокопиев и Василев

Костов и дирижираното от него задкулисие превърнаха службата в звено за лична употреба

  • Олигарсите в кагебейска атака срещу Пеевски - пришиват му драмите там, за да прикрият следите си
  • Дърпат конците в нея чрез Румяна Бъчварова и Бойко Ноев, точат натовски тайни, за да притискат навън и у нас

Какво прави Мурджо, когато не лае по Пеевски

Любимият политолог на олигарха Прокопиев – Даниел Смилов, изпълзя на припек. Слънцето моментално го хвана. Прегрелият му мозък роди трактат в пет части. Трактатът бе фейк. Политологът заложи в него името на Пеевски. И конструира текста около него. Иначе се канеше да пише за патриотите. Но няма фейк без Пеевски, както добре знаем.

Рухна фалшивата опорна точка, че Делян Пеевски „държи съда“

Осъдиха „Телеграф медиа“, че казва истината

Рухна фалшивата опорна точка, че Делян Пеевски „държи съда“

Съпругата на шефа на ВКС Лозан Панов - Елисавета Панова осъди „Телеграф медиа“ на общо 30 000 лева за „публикуване на обидни и клеветнически твърдения“. Отделно издателят Делян Пеевски дължи и 2600 лева разноски по делото, злорадо съобщава сайтът „Медиапул“ на бившата говорителка на Костов – Стояна Георгиева.