Дублирана резервация: Най-честите жалби по морето

Дублирана резервация: Най-честите жалби по морето

Най-честите оплаквания това лято са за липса на хигиена в местата за настаняване и в заведенията за хранене, както и за качеството на храната и на самия туристически продукт.

Има случаи и на дублирани резервации за почивка. Явно това лято от чисто туристическа гледна точка - има доста хора по курортите, е влошило малко качеството на услугата, каза членът на КЗП Константин Райков по БНР.

Тази година открити приемни на Комисията за защита на потребителите няма, защото инспекторите обикалят планово из курортните селища. Има 4 екипа на юг и 2 екипа на север. Отделно и варненската дирекция също е направила организация за проверките. На юг проверките са от Резово до Обзор, а на север от Бяла до румънската граница. През лятото сигналите и жалбите са повече. За цялото Черноморието проверките са 1352, като само за последната седмица те са 352.

От тях на юг са 212, а на север - 140. 1/5 от тези проверки са по жалби на потребителите, каза Райков като уточни, че по-високият брой проверки по южното Черноморие се дължи на повечето ангажирани хора в проверките и по-големият брой туристически обекти там.

Тази година броят на дублираните резервации е малко увеличен, но го считаме за нормално. Причината е, че е повишено потреблението на услугата, но и бизнесът трябва да отбягва да има повече резервации, отколкото е необходимо. В крайна сметка потребителите се удовлетворяват, като им се намери друго подобно място на дублираната почивка, обясни Константин Райков.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.