Дълчоочакваната колекция за спортни облекла и обувки на супермодела Джиджи Хадид и марката Reebok вече е факт.

Линията черпи вдъхновение от дизайна през 90-те години на миналия век, в съчетание с изчистения силует на световноизвестния спортен бранд. Детството на 23-годишната красавица също оказва влияние на колекцията. Като дете тя често е спортувала, поради което отпразнува излизането на линията с посещение на старото си училище в Ню Йорк и участие във волейболен мач с тийнейджъри там.

„Когато за първи път ме попитаха каква искам да е колекцията ми

аз просто затворих очи и си представих как вървя във физкултурния салон на училището ми.

Помислих си за спортистите и какво бих искала да нося аз – относно плат, еластичност и цветове“, заяви пред сайта Footwear News тя.

По-голямата от сестрите Хадид сподели още, че е благодарна, че от Reebok не я ценят само като манекенка, а и като атлетка.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Monster Truck ще излязат преди Deep Purple в София

Канадската рок група Monster Truck ще осигури мощен съпорт на легендите Deep Purple по време на специалното им последно шоу в България на 7 декември.

За първи път: Български автори пробиха на корейския музикален пазар

Песен, създадена по време на първия международен творчески лагер за писане на песни у нас Sofia Songwriting Camp, влиза в осмия албум на една от водещите K-pop банди - Twice. Парчето, което носи името Rainbow, е първият пробив на български автори на корейския пазар. В създаването му участват Михаела Маринова и Никол Канева от 4Magic, както и супер успешното шведско продуцентско дуо JeL - Алекс Карлсон и Алексей Викторович.