Актрисата, певица и продуцент Дженифър Лопес пуска своя колекция обувки и чанти.

Лопес, която е на 50 г., си партнира с Камуто Груп за модната линия JLO JENNIFER LOPEZ, която ще се продава ексклузивно от веригата магазини DSW (Designer Shoe Warehouse).

Лопес ще пусне на пазара първите обувки през пролетта, а чантите ще се появят по-късно. Колекцията е вдъхновена от градовете Ню Йорк, Лос Анджелис и Маями, каза актрисата.
"Предлагаме уличния стил от центъра на Ню Йорк, малко стар холивудски блясък и енергията, характерна за Маями", обяви Лопес в изявление. "Надявам се с тази колекцията хората да открият и представят различни свои страни, оставайки верни на своето автентично "аз", добави тя.
Пролетната колекция ще предложи широк набор от стилове - обувки на висок ток, кецове и боти в ярки цветове, с животински принтове, с кристали и други детайли.
Лопес съобщи новината за колекцията и в личния си профил в Инстаграм.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Видеоигрите – как да бъдем заедно дори на километри разстояние

Ден 23 от изолацията – знаем наизуст репликите от почти всички серии на „Дързост и красота“ или „Анатомията на Грей“ (двете вече се конкурират по многочисленост на епизодите), любимите ни музикални парчета са втръснали дори на комшиите, а къщата е в състояние на невиждана досега чистота,  която е почти достойна за табелата „Образцов дом“. Време ни е за ново забавление? На помощ идват видеоигрите!

Топ 5 на отменените звездни сватби заради коронавируса

Любов по време на коронавирус… Не е невъзможна, но със сигурност пандемията успя да обърка плановете на куп знаменитости, които са готови да се врекат във вечна вярност на любимите си хора. „Монитор“ подбра топ 5 на звездните двойки, които се налага да отложат избирането на сватбени одежди, цвят на салфетките и перфектната дестинация за меден месец заради COVID-19.