0

К ак да впечатлим куп звезди и да грабнем 100 000 долара за месец време? Отговор на този въпрос ще търсят 30 модни дизайнери, които тепърва прохождат в бизнеса. Усилията им ще станат обществено достояние в рамките на ново риалити предаване, зад което стои лейбълът Shein.

Как да впечатлим куп звезди и да грабнем 100 000 долара за месец време? Отговор на този въпрос ще търсят 30 модни дизайнери, които тепърва прохождат в бизнеса. Усилията им ще станат обществено достояние в рамките на ново риалити предаване, зад което стои лейбълът Shein.

Шоуто стартира тази неделя и ще се разгърне в четири епизода, които ще се въртят онлайн в платформата за видеосподеляне YouTube и в профилите на модната компания в Туитър, Инстаграм и Фейсбук. То носи името Shein X 100K Challenge и минава

под мотото „Бъди дързък, бъди себе си“

С тежката задача да отсее талантите ще се нагърби панел от знаменитости и знакови фигури от модната индустрия. В него влизат риалити сензацията Клои Кардашиян, дизайнерът Кристиан Сириано, стилистът Лоу Роуч и други. От 30 участници ще бъдат избрани само пет, които да продължат напред в състезанието. Късметлиите ще стегнат куфарите за Лос Анджелис за финала и ще имат шанс да получат индивидуални консултации от журито. Големият победител ще бъде избран на 12 септември. Освен слава, той ще получи и чека за 100 000 долара. От екипа на Shein предвиждат да включат най-добрия участник и във виртуалното си ревю идния месец, в рамките на което ще бъдат представени модните предложения на бранда

за сезона есен/ зима 2021

Междувременно компанията, която Крис Ху основа преди повече от десетилетие, следва благородна мисия – предлагат на клиентите си дамски и мъжки аксесоари, дело на новоизлюпени дизайнери. Целта е по този начин от Shein да подпомогнат малкия и среден бизнес. Това начинание стартира през месец януари. Основателят на бранда, който вече е достъпен в 220 държави, обеща да подпомогне и фабриките в Китай, както и на всички местни дизайнери, като дари част от печалбите си.