Големият производител на потребителски стоки Colgate-Palmolive Company се договори за покупката на част от бизнеса на френската Laboratoires Filorga Cosmetiques (Filorga), се казва в съобщение на американската корпорация.

Стойността на сделката е 1,495 млрд. евро (1,69 млрд. долара). Приключването й се очаква да стане до края на третото тримесечие.

Filorga е първокласна марка на средства за грижа за кожата, ориентиран основно за продукти за лицето. Компанията е основана във Франция през в 1978 г. Продуктите й се продават в около 60 страни в света, като най-големите й пазари са Франция, Италия, Испания и Китай.

Colgate-Palmolive Co. е основана през 1806 г. под името как William Colgate&Company. От 1953 г. носи названието Colgate-Palmolive Company. Седалището й е Ню Йорк. Освен средства за лична хигиена, произвежда и храна за животни и битова химия.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

„Практикер” започва изграждането на нов търговски център в Шумен

Днес, 16 юли, започна изграждането на нов търговски център в град Шумен. Първа копка направиха кметът на общината г-н Любомир Христов, управителят на ЕлСи Уайкики Ритейл Би Джи за България, Гърция и Северна Македония г-н Владислав Танчев и председателят на съвета на директорите на „Видеолукс холдинг” г-н Тодор Белчев, след като бе отслужен тържествен водосвет.

А1 е любимата марка на българите сред телекомите

Една година след ребрандинга на Мтел в А1, компанията отново беше избрана за любима марка на българите по отношение на „Телекомуникации и интернет“. Стратегията на А1 да излезе извън рамките на традиционните телекомуникационни услуги и да се превърне в двигател на дигитализацията бе отличена с първо място в категорията „Иновативни марки“. А1 спечели още две награди в ежегодния потребителски конкурс – първо място в категория „Бранд мениджър на годината“ и второ в „Любим работодател“.

А1 спечели четири отличия на b2b Media Awards

А1 получи поредно признание за своя иновативен подход и приноса си към обществото по време на престижните b2b Media Awards. Компанията триумфира в категориите „Инвеститор с визия” и „Иновация в маркетинга и ПР сферата”, и се нареди на второ място в „Технологична иновация на годината” и „Бизнес проект на годината”.