Големият производител на потребителски стоки Colgate-Palmolive Company се договори за покупката на част от бизнеса на френската Laboratoires Filorga Cosmetiques (Filorga), се казва в съобщение на американската корпорация.

Стойността на сделката е 1,495 млрд. евро (1,69 млрд. долара). Приключването й се очаква да стане до края на третото тримесечие.

Filorga е първокласна марка на средства за грижа за кожата, ориентиран основно за продукти за лицето. Компанията е основана във Франция през в 1978 г. Продуктите й се продават в около 60 страни в света, като най-големите й пазари са Франция, Италия, Испания и Китай.

Colgate-Palmolive Co. е основана през 1806 г. под името как William Colgate&Company. От 1953 г. носи названието Colgate-Palmolive Company. Седалището й е Ню Йорк. Освен средства за лична хигиена, произвежда и храна за животни и битова химия.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Лидл България и Асоциация „Родители“ с инициатива за здравословно хранене в училище

Лидл България в партньорство с Асоциация „Родители“ и със съдействието на министерство на образованието и науката стартират инициатива за здравословно и балансирано хранене на децата от първи до четвърти клас. Свежото й наименование е „Умници гладници“ и има за цел по забавен и интересен начин да представи темата за балансираното хранене в училище. Инициативата ще обхване над 100 училища в областите София, Пловдив и Варна.

United Group купува Vivacom

Балканската телекомуникационна и медийна компания United Group обяви, че има съгласие за придобиването на водещия български телекомуникационен оператор Vivacom. Сумата на сделката все още не е разкрита, но според различни източници става въпроса за 1.2 млрд. евро, пише Reuters.