На своя щанд на автомобилния салон в София, френският производител Citroen отбелязва своят 100-годишен юбилей. У нас френската марка е представена от компанията „Автомотор Корпорация”, която отчете, че за 28 години откакто е на българския пазар, е реализирала над 36 000 продажби. На щанда на Citroen е изложена обновената динамична, стилна и последователна гама от 6 нови модела, лансирани от 2016 година до днес. Всички те се отличават с дързък дизайн и висок комфорт, плод на 100-годишния опит в тази сфера.

Щандът на Citroen е вдъхновен от концепцията на французите за съвременен градски шоурум, наречен La Maison Citroen, който напомня на комфортна зона за живеене. Посетителите могат да видят и иновативни технологии в годината на първото столетие на марката. Начело на щанда е новият флагмански кросоувър Citroen C5 Aircross, който през 2020 г. ще предложи и хибридна версия. Citroen продължава продуктовата си офанзива с цел до 2025 г всеки модел да има и електрическа версия.

Освен него са изложени бестселърът C3, представен през ноември 2016 г., новият C4 Cactus, чийто продажби през 2018 са 33% по-високи в сравнение с тези на предшественика му, първият кросоувър в гамата C3 Aircross, както и новият Berlingo, носител на престижната награда „Международен ван на годината 2019” за пътническата и товарната версия.

Всички модели носят новия стил на Citroen и предлагат цялостен комфорт, осигурен от програмата Citroen Advanced Comfort. Най-големият експонат на щанда е пътническият миниван SpaceTourer Business Lounge, който се предлага в три дължини и е практичен избор за семейства, за споделени пътувания и за хора, работещи в сферата на транспортните услуги.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Френският SUV изминава до 50 км на ток, зарежда се за по-малко от 2 часа и харчи 1,7 литра на 100 км

Citroen C5 Aircross стана хибрид и тръгна безшумно в града

Френският SUV изминава до 50 км на ток, зарежда се за по-малко от 2 часа и харчи 1,7 литра на 100 км

Френската компания Citroen превърна своя най-голям SUV - C5 Aircross в хибрид, който се зарежда в електрическата мрежа. Новият високопроходим модел може да бъде изцяло електрически автомобил в ежедневието и превозно средство с бензинов двигател, с което да се отправите на далечно пътешествие и дори високо в планината.

Второто поколение на компактния френски SUV впечатлява с ярък дизайн и модерен интериор

Новото Peugeot 2008 тръгва на ток, бензин или дизел

Второто поколение на компактния френски SUV впечатлява с ярък дизайн и модерен интериор

Новият компактен френски SUV - Peugeot 2008, предстои да бъде лансиран в края на годината и ще се предлага в гама от четири нива на оборудване - Active, Allure, GT Line и GT, налични за всички версии. Производството на второто поколение на модела с глобално призвание ще се осъществява в завода на Peugeot във Виго, Испания за Европа и Ухан за Китай. Новото Peugeot 2008 е базирано на новата ефективна модулна платформа CMP и ще предлага свободата на избор на три типа задвижване според нуждите и начина на използване – изцяло електрически, бензинов или дизелов.

MINI Cooper S 60 Years Edition привлича с изискана атмосфера и динамично представяне

Ексклузивен модел по случай 60-годишнината

MINI Cooper S 60 Years Edition привлича с изискана атмосфера и динамично представяне

За 60 години от появата си, британската марка MINI популяризира по целия свят усещането за управление на картинг и практичното оползотворяване на пространството. За юбилея MINI преоткрива себе си, като преплита здравите традиции на оригинала и представя дизайнерски модел, който подчертава както британския произход, така и пъргавия характер на MINI. По случай 60-годишнината от създаването си, британската марка MINI пусна ексклузивен дизайнерски модел.