Френската компания Citroen превърна своя най-голям SUV - C5 Aircross в хибрид, който се зарежда в електрическата мрежа. Новият високопроходим модел може да бъде изцяло електрически автомобил в ежедневието и превозно средство с бензинов двигател, с което да се отправите на далечно пътешествие и дори високо в планината.

Новият Citroen C5 Aircross Hybrid предлага по-добра мобилност и практичност при ползване, благодарение на удоволствието от управлението в електрически режим, идеален за ежедневните маршрути, с автономен пробег от 50 км, осигуряващ лесен достъп до труднодостъпните градски зони в съчетание със свободата да преминете към използването на двигателя с вътрешно горене във всеки един момент, за по-дългите маршрути.

С емисии на CO2 от 39 г/км и разход на гориво от 1,7 л/100 км в цикъла WLTP, новият C5 Aircross Hybrid съчетава технологии и конкурентно ниски разходи при ползване. Новият хибриден SUV изминава ежедневните маршрути без вибрации, предлага висок комфорт на борда чрез подсилената изолация на акустичните предни многопластови стъкла, както и благодарение на окачването с прогресивни хидравлични възглавници и комфортните седалки, като по този начин създава типичното за класическите автомобили Citroen усещане за летящо килимче.

Новият Citroen C5 Aircross Hybrid предлага високи динамични показатели за върховно удоволствие от управлението в електрически режим със значителен въртящ момент от 320 Нм, който е наличен веднага. При ускорение се мобилизира цялата системна мощност от 225 к.с., която се предава на предната ос чрез 8-степенна автоматична скоростна кутия. Времето за зареждане на батерията е ускорено и се осъществява за по-малко от 2 часа със зарядна станция Wall Box 32A с допълнително зарядно устройство от 7,4 кВт. В класически домашен контакт батерията се презарежда за една нощ, като интервалите варират между 4 часа от контакт 14A със серийно зарядно устройство 3,7 кВт и до 7 часа от стандартен домашен контакт 8A. Програмирането на зареждането се осъществява през сензорния екран в купето или през приложението My Citroen.

Интериорът на новия презареждащ се хибрид Citroen C5 Aircross Hybrid е семпъл и уютен, създаден да улесни ежедневието. В салона има интуитивен 12,3-инчов цифров екран, който предоставя на водача информация относно свързаните с хибридната система елементи, като уред за измерване на мощността, уреди за отчитане на гориво и електрически параметри, автономиите в електрически режим и в режим на използване на бензиновия двигател, диаграмата на енергийните потоци. Благодарение на интелигентното разположение на батерията за високо напрежение под задните седалки, новият Citroen C5 Aircross Hybrid разполага с три плъзгащи се накланящи се и сгъваеми индивидуални задни седалки с еднаква широчина, както и обем на багажника, който варира от 460 литра до рекордните в класа 600 литра.

Когато автомобилът се зарежда, на екрана се показва оставащото време до пълното зареждане в часове и минути, натрупаната електрическа автономия в км, степента на зареденост на батерията в проценти и скоростта на зареждане на батерията в км/ч. Първите доставки на новия Citroen C5 Aircross Hybrid са предвидени за края на първото полугодие на 2020 г. В Европа новият SUV ще бъде насочен към клиентите от средния ценови клас, като цените ще започват от 39 950 евро.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Изваяният шедьовър е плетеница от тъкани и материи с магнетични цветове и изтънчен аромат

Интериорът на Tesla експлодира в цветовете на Vilner

Изваяният шедьовър е плетеница от тъкани и материи с магнетични цветове и изтънчен аромат

Сивият дигитален мрак в интериора на един безшумен автомобил може да бъде оживен от стилна и позитивно предразполагаща комбинация от висококачествени материали, вписани в оригиналния дизайн на пътническото пространство. Този път дизайнерите от най-доброто българско ателие Vilner са преработили интериора на Tesla Model 3, като са създали една неповторима атмосфера на тишина, спокойствие и пленително гостоприемство, което ви обгръща като домашна дреха.

Новото BMW Серия 1 за пръв път получава задвижване основно на предните колела

Революция в третото поколение на „единичката”

Новото BMW Серия 1 за пръв път получава задвижване основно на предните колела

С първото BMW Серия 1 от 2004 година германската марка навлезе в C-сегмента и компактният баварски модел стана особено популярен в Европа. В продължение на 15 години и цели две поколения, от които вече са реализирани над 1,3 милиона екземпляра, „единичката” на BMW се открояваше с нетипичното за този сегмент задвижване на задните колела. Сега инженерите в Мюнхен обаче направиха малка революция и новото трето поколение на BMW Серия 1 вече е с предно задвижване.

Шведският луксозен модел е достоен съперник на Audi A4, BMW Серия 3 и Mercedes C-класа

Новото Volvo S60 предизвиква германските седани

Шведският луксозен модел е достоен съперник на Audi A4, BMW Серия 3 и Mercedes C-класа

Новото Volvo S60 беше представено у нас през пролетта и има амбициозната цел да привлече интереса на потребителите, търсещи луксозен и спортен седан, които по някаква причина не биха заложили на германските премиум модели Audi A4, BMW Серия 3 и Mercedes-Benz C-класа. Третото поколение на Volvo S60 е луксозен, спортен и пълен с най-новите системи за сигурност автомобил, изграден върху фирмената платформа SPA, която вече беше използвана при високопроходимите модели S90 и XC90.