Четири нови камиона Volvo дебютираха в сърцето на София
4

Четири нови камиона Volvo дебютираха в сърцето на София

Шведската компания отбеляза 20-годишнината си у нас с ръст на пазарния дял

С премиера на четири нови камиона Volvo FH, FH16, FM и FMX в сърцето на София, шведската компания Volvo Trucks отбеляза 20 години от стъпването си у нас. Това е първата среща на флотилията с българската публика, а с нея стартира и роудшоу в градовете Бургас, Пловдив, Варна и Велико Търново. Шведският производител представи новите модели в края на февруари тази година, а от септември те вече се предлагат и на родния пазар. До момента са поръчани 18 камиона от български транспортни компании.

В основата на разработката на новите модели е подобряване на безопасността, комфорта и производителността на водачите, като Volvo FM и Volvo FMX са с изцяло нови кабини. Предлагат се и още по-ефективни решения за горивна ефективност, без компромис в динамиката и управляемостта. Новият камион Volvo FH за превоз на дълги разстояния може да оптимизира разхода на гориво с до 10% в сравнение с камион без I-Save, оборудван с конвенционалния 13-литров двигател.

В навечерието на годишнината си, представителите на Volvo Trucks България направиха равносметка, която показва, че през изминалите две десетилетия компанията е доставила над 5500 нови камиони у нас. Повече от 15 000 пък са сервизираните тежкотоварни автомобили. Над 12 милиона лева е инвестицията за изграждане на мрежата от центрове в София, Бургас, Варна, Велико Търново и София. В компанията работят повече от 120 служители.

Новият управляващ директор на Volvo Trucks България - Фредрик Олсон, сподели, че екипът на компанията запазва вярата си в развитието в България. Основна причина за това са гъвкавостта и устойчивостта на българските транспортни компании, които в известен смисъл имат по-добър опит в преодоляването на кризи от колегите си в Европа.

В контекста на усложнената ситуация със спад от 44% на пазара на нови камиони у нас за първите 9 месеца, Volvo Trucks България не само запазва, но и подобрява позициите си с ръст на пазарния дял, който вече надхвърля 20%. За периода от януари до август 2020 година, марката Volvo е номер едно по доставки на нови тежкотоварни автомобили в България. За същия период компанията отчита и сериозен ръст от 11% в продажбата на оригинални резервни части, както и увеличение на работата в сервизите в страната.

Предвид сложната ситуация, за компанията това са повече от добри резултати. Зад тях стои комбинация от няколко фактора – доказаните продукти и услуги, процесът на непрекъснато надграждане и усъвършенстване, дългогодишните, стабилни партньорства с клиентите, които се градят върху доверие и дълбоко разбиране на бизнеса им, и не на последно място – професионализма, отговорността и отборния дух на екипа на Volvo Trucks България. Компанията разчита много на новата гама от камиони Volvo, които са още по-адекватни на нуждите на българския пазар и актуалната ситуация.

Всички, които биха искали да се запознаят с новата гама камиони и да направят тест-драйв, могат да посетят сервизните центрове на Volvo Trucks в Пловдив на 22 октомври и в София на 23 октомври, като не е необходимо предварително записване.

Назад

ПО ТЕМАТА

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.