На международното изложение в Женева има и българско участие. Сред най-големите световни автомобилни производители се откроява и единственият наш създател на коли - компанията Sin Cars, основана от инженер Росен Даскалов. Премиерата на щанда на Sin Cars на автосалона тази година е нов концептуален екологичен автомобил. Това е изцяло електрическият модел L City, който има основната функция да зарежда и обслужва магазини, заведения и институции, които се намират в центровете на големите градове.

Новата електрическа платформа L City на Росен Даскалов предизвика интереса на медиите и посетителите на тазгодишното изложение в Женева. Колата ще се предлага в няколко модификации, вариращи от малки камиони за доставка до леки автомобили. Возилото ще има изцяло електрически автономен пробег от 150 км, а базова цена се очаква да бъде около 10 000 евро, което я прави много атрактивна в сравнение с настоящите електрически автомобили. На пресконференцията на щанда на Sin Cars основателят на компанията инженер Росен Даскалов сподели, че вече има сериозен интерес към новата му разработка и дори преговаря с няколко инвеститора.

Една от водещите цели при създаването на проекта L City е ангажирането с каузата за опазване на околната среда, намаляване на вредните емисии в градовете и създаване на по-здравословна жизнена среда. Тъй като електромобилите са бъдещето на автомобилната индустрия, проектът на Sin Cars се основава на концепцията за лесен за използване, екологичен и достъпен за производство автомобил.

Компанията Sin Cars има разработен проект за високотехнологичен завод за серийно производство на автомобилите, който ще се намира в Русе. Оптимизираният процес ще позволи бързо и лесно сглобяване на различните варианти на платформи, като се използват стандартни материали. Производствената линия за L City е проектирана с годишен капацитет от 20 000 автомобила, които ще бъдат насочени към европейския пазар. Стартът на серийното производство е планиран за 2020 г.

„Нашата цел е да продадем многофункционален малък градски автомобил, който ще бъде използван за куриерски доставки, таксиметрови услуги, транспорт”, каза Росен Даскалов, собственик на компанията Sin Cars. „Европейските градове се нуждаят от този вид транспорт. Градските центрове скоро ще бъдат затворени за дизелови автомобили”, допълни Даскалов. След създаването на суперспортния автомобил Sin R1, който вече е добре познат в Европа, българската компания Sin Cars изгражда имиджа на производител на високотехнологични и спортни машини за разнообразни цели.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Новият френски турбодвигател „мирише” нафтата и харчи 3,2 литра на 100 километра

Peugeot 301 получи най-икономичния дизелов мотор

Новият френски турбодвигател „мирише” нафтата и харчи 3,2 литра на 100 километра

Французите от Peugeot винаги са правили модерни и иновативни автомобили, но в същото време са поддържали в гамата си и един бюджетен модел. От няколко години това е Peugeot 301. Успехът на седана се дължи на стилния външен вид, просторния салон и огромния багажник, надеждните двигатели, както и на специално подсилено окачване. Отскоро Peugeot 301 е оборудвано с новия турбодизелов двигател 1.5 BlueHDi с мощност 102 к.с., комбиниран с 6-степенна механична скоростна кутия.

Кросоувърът получи двойно предаване и се зарежда напълно за 1 час и 50 минути

Opel Grandland X стана хибрид и тръгна на ток

Кросоувърът получи двойно предаване и се зарежда напълно за 1 час и 50 минути

Opel представи изцяло новата хибридна версия на Grandland X, наречена Hybrid4. Моделът с plug-in хибридно задвижване PHEV и двойно предаване на Grandville X поема ролята на флагман във високопроходимата гама на Opel, включваща Crossland X и Mokka X. Новият модел може да се поръча по желание с черен преден капак и съчетава силата на 1,6-литров бензинов турбодвигател с два електромотора, достигайки системна мощност до 300 к.с. Предварителните данни за разхода на гориво сочат средно 2,2 л/100 км и емисии на CO2 от 49 г/км.

Френският кросоувър получи фейслифт, луксозен интериор и нов бензинов турбодвигател

Фина шлифовка за Renault Kadjar

Френският кросоувър получи фейслифт, луксозен интериор и нов бензинов турбодвигател

Французите от Renault влязоха в най-бързо развиващия се сегмент на компактни кросоувъри през 2015 година с Kadjar. Моделът бързо спечели сърцата на стотици хиляди хора по света и проби сред конкурентите в сегмента с атрактивна визия, просторен и комфортен интериор, динамични и икономични двигатели, и не на последно място приемлива цена. Сега Kadjar идва обновен и отново е един от най-привлекателните кросоувъри на пазара, благодарение на подобрените си качества.