Германската компания BMW ще покаже на автосалона в Женева обновения си флагман Серия 7, с който поставя категорични акценти за самоуверено присъствие, още по-фина елегантност, както и иновативни технологии по отношение на управлението, асистиращите системи и свързаността. Фейслифтът на BMW Серия 7 се отличава с 40% по-големи бъбреци, зад които са скрити отворите за охлаждане на двигателя.

Дизайнът на обновения баварски флагман изостря профила на луксозния седан с оформените по нов начин тесни и прецизни фарове с адаптивна LED технология, част от серийното оборудване. Опционално се предлагат лазерни светлини със селективен лъч. Предната броня също е претърпяла известни промени и вече е с големи бленди и хромирани рамки. Така предната част е с по-висок с 50 мм ръб. Капакът на двигателя е оформен по нов начин, а емблемата на BMW е пораснала. Предлагат се и нови лакови покрития за каросерията.

Профилът на колата е преоформен с нови вертикални въздушни отвори за оптимално обтичане на арките на калниците. Отзад има по-тесни с 35 мм триизмерно моделирани светлини с LED технология. Под хромираната лайстна има свързана с дневните светлини лента и по-широки отвори на изпускателната система.

В интериора на обновеното BMW Серия 7 правят впечатление оформеният по нов начин волан със структурирани полета за управление на асистиращите системи. Като опция се предлага озвучителна система Bower & Wilkins Diamond 3D Surround Sound. Развлекателната система е от последно поколение като за задните места се предлагат два сензорни дисплея с диагонал 10 инча.

Тапицерията на салона е с ексклузивна кожена тапицерия Nappa с разширен обхват на декоративни шевове, има и нови интериорни лайстни. Страничните прозорци са от пакетно стъкло с увеличена до 5,1 мм дебелина за повишен акустичен комфорт. За тази цел е подобрена акустичната изолация на арките на задните калници.

Двигателната гама на фейслифта на BMW Серия 7 е претърпяла всеобхватна модернизация и цялата палитра от двигатели, включително Plug-in хибридно задвижване от най-ново поколение. Всички варианти на двигателите отговарят на нормата за вредни емисии Euro 6d-TEMP. Най-големият V-образен 12-цилиндров двигател на BMW M760Li xDrive вече е оборудван с бензинов филтър за твърди частици. Новият V8-цилиндров мотор при BMW 750i xDrive е с увеличена с 80 к.с. максимална мощност до 530 к.с. Предлагат се и три дизелови двигателя с мощност от 265 к.с. до 400 к.с. Plug-in хибридните модели на новото BMW Серия 7 вече се оборудват с адаптиран специфично за модела редови 6-цилиндров бензинов двигател и модернизирана високоволтова батерия. Системната мощност в режим Sport е повишена до 394 к.с. Електрическият пробег е удължен до 50 и 58 километра.

Благодарение на високотехнологичното серийно адаптивно въздушно окачване на предната и задната ос е постигнат уникален баланс между луксозен комфорт на возене и типичната за BMW динамика на управлението. Като опция се предлага интегрално активно кормилно управление с активна стабилизация срещу наклоняване.

Топмоделът BMW M760Li xDrive и Plug-in хибридните модели са със специфични за тях настройки на окачването. Новото BMW Серия 7 предлага и уникално разнообразие от асистиращи системи като асистент за шофиране с активно завиване и водене в лентата, асистент за паркиране, включен в серийното оборудване, както и вече активен асистент за движение на заден ход.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Новият открит кросоувър става единственият кабриолет в гамата на марката

Volkswagen T-Roc сваля шапка за следващата пролет

Новият открит кросоувър става единственият кабриолет в гамата на марката

На автосалона във Франкфурт през септември Volkswagen ще представи изцяло новия компактен кросоувър с мек сгъваем покрив T-Roc Cabriolet. Интересът към новия кабриолет беше провокиран с прототипа T-Cross Breeze, а серийният модел е построен на базата на едноименния компактен кросоувър T-Roc. По този начин Volkswagen T-Roc Cabriolet става единственият открит модел в гамата на марката, след като през последните години бяха спрени поетапно кабриолетите с текстилен покрив Beetle и Golf, както и купе-кабриолетът с твърд сгъваем покрив Eos.

Четвъртото поколение на модела превъзхожда конкурентите с дизайн и пътно поведение

Ford Focus стана новият лидер в сегмента на Golf

Четвъртото поколение на модела превъзхожда конкурентите с дизайн и пътно поведение

В компактния клас, наричан С-сегмент, най-често лидерската позиция се заема от Volkswagen Golf. Дори в Германия този клас коли е популярен като сегмента на Golf. В момента обаче германският еталон е твърде остарял за да се справи с появилия се през миналата година Ford Focus. Четвъртото поколение на модела дебютира у нас неотдавна и бързо се наложи като един от най-желаните и атрактивни модели в С-сегмента, превъзхождайки основните конкуренти като Volkswagen Golf, Opel Astra, KIA Ceed и Renault Megane с атрактивен дизайн и вълнуващо пътно поведение.

Infiniti QX50 изпъква с хармоничен дизайн, луксозен интериор и прогресивен двигател

Достоен конкурент на германската тройка

Infiniti QX50 изпъква с хармоничен дизайн, луксозен интериор и прогресивен двигател

Първото поколение на Infiniti QX50 се появи през 2013 г. като актуализирана версия на модела Infiniti EX. Той беше премиум кросоувър със среден размер, дебютирал през 2008 г. Старото Infiniti QX50 трудно можеше да се нарече силен конкурент на тогавашните Audi Q5, BMW X3 или Mercedes GLK, тъй като не блестеше с качества и оставаше в сянката на германските модели. Новото Infiniti QX50 обаче е сериозна заплаха за германската тройка, тъй като японският кросоувър изпъква с хармоничен дизайн, луксозен интериор, иновативен бензинов турбодвигател и множество нови технологии и асистенти, които го превръщат в достоен конкурент на новите модели.