Близо 56 млн.лева изхарчихме на

Близо 56 млн.лева изхарчихме на "Черния петък", стотици стоки изчезнаха за секунди

Похарчихме близо 56 млн. лева покрай "Черния петък", а стотици промоционални стоки изчезнаха в рамките на едва една секунда. Това сочат данните на една от многото платформи за онлайн търговия у нас. 

В тазгодишното издание на кампанията потребителите са добавяли в пазарската си количка средно 3 продукта от различни категории (50% увеличение спрямо миналата година). По думите на управителя на клона на компанията в България Силвиу Гугуи клиентите са поръчвали от всички продуктови категории – лаптопи, малки домакински уреди, продукти за дома, играчки, продукти за лична грижа, дрехи и подаръци за празничния сезон. 

Потребителите са отделили средно по 430 лв. за своите поръчки по време на кампанията за онлайн търговеца, което е увеличение с 61% спрямо миналата година. Поръчките през мобилни устройства достигат най-високото си ниво до момента, съставлявайки 74,83% от общия брой на направените такива. Близо четвърт от тях са платени онлайн, най-големият процент до момента, тъй като повече клиенти предпочитат да използват лесен и безопасен начин на плащане, който им помага да спестят време.

В хода на кампанията магазинът в мрежата отбелязва „Златната секунда” в  9:22:26 ч., когато 150 продукта, поръчани за една секунда, а също и „Златната минута” в 07:04 ч., когато своя нов собственик намират 1626 продукта. Най-голям брой поръчки са направени от София, Варна, Пловдив, Бургас и Русе.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.