Близо 40 български производители в най-новата кампания на Lidl

Близо 40 български производители в най-новата кампания на Lidl

Под надслов „Любимото идва при нас от цяла България“ компанията представя различни родни производители и техните продукти

Близо 40 български производители и техните продукти влизат в главната роля в най-новата мащабна рекламна кампания на Lidl.

Тя е под надслов „Любимото идва при нас от цяла България“ и ни среща с различни родни производители, сред които български фермери, земеделски производители, месо- и млекопреработватели и много други. По този начин Лидл България популяризира българските производители, но и показва на българския потребител


от колко различни краища на България идват продуктите

в Lidl.

От години веригата работи с производители от Ямбол, Добрич, Ловеч, Харманли, Сандански, Монтана, Попово, Сливен, Пловдив, Севлиево, В. Търново, с. Ведраре, с. Маноле, с. Железница и къде ли още не. А техните качествени продукти не само достигат до цяла България, но излизат и извън границите на страната, благодарение на възможностите за износ, които Lidl дава на своите партньори.

Затова и рекламната кампания поставя фокус върху любопитни акценти, като например, че хлябът от „Фурната на Lidl“ се прави в Пловдив, но го хапват и в Братислава; че бирените пръчици под собствената марка на Lidl – Pikok, се произвеждат в Ловеч, но са любими и в Букурещ, както и че кравето сирене и кашкавалът Pilos се произвеждат в с. Ведраре и Сливен, но достигат до всеки край на България.

Специално внимание e отделено и на българските производители на плодове и зеленчуци, с които Lidl успешно работи.


За първи път място в брошурата е запазено за седмичните акции на плодове и зеленчуци,


които ще бъдат представени с полезна информация и така ще достигат до стотици хиляди семейства. Потребителите могат да намерят повече за производителите, международния стандарт за качество GlobalG.A.P., както и интересни рецепти.

На фокус са и други български производители, на които веригата се доверява за любими продукти на трапезата - млечни продукти, месо и колбаси, ядки. Каква е тяхната история, какви продукти произвеждат, както и какви са ползите за тях от съвместното им партньорство с Lidl - отговорите на всички тези въпроси клиентите ще откриват в седмичната брошура на веригата и на сайта: www.lidl.bg/rodno и www.lidl.bg/plodizelenchuk.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.