Въздушното пространство може да стане доста натоварено дръзки концепции на  летящи таксита, след като Bell представи своето. Nexus е поглед към бъдещето на транспорта, който е едновременно интересен и широкообхватен, със шестте си ротора и способността за вертикално излитане.

До сега, Bell не беше познат с летящите си таксита колкото някои други компании, поне когато става въпрос за цялостни концепции. Също както Volocopter, Aston Martin, Boeing, Rolls-Royce и Airbus вече показаха своите идеи за летящи таксита с някои доста подробни концепции, като Airbus вече разполага с обещаващи резултати от тестове в пълен мащаб.


След партньорството с Uber, като част от визията си за летящо такси през 2017 г. и представената концепцията на кабина за въздушно такси на CES 2018, Bell показа, че също има намерение да се включи. Сега компанията прави точно това, с летящо такси с вертикално излитане и кацане в пълен мащаб, наречено Nexus, за тазгодишното шоу.


Хибридните задвижващи и летателни системи на въздушното такси са проектирани от френския производител Safran Helicopter Engines, представляват шест ротора, които седят хоризонтално, когато Nexus е кацнал на земята.


Захранването се осигурява от вградени батерии и газова турбина, която задвижва електрически генератор с контролер, балансиращ полезната мощност между двете, необходима за задвижването на шестте интелигентни електродвигателя. Тези накланящи се ротори, предоставят подемна сила, скорост и управление на полета.

 

„Тъй като пространството на земята става ограничено, ние трябва да решаваме транспортните предизвикателства във вертикално измерение - и това е мястото, което заема визията за мобилност по заявка, на Bell”, казва Мич Снайдер (Mitch Snyder), президент и главен изпълнителен директор на Bell.


Това съвпада с посланието, предлагано от други компании, работещи по концепции за летящи таксита, и това е действителността. Хората мигрират в големите градове по света и това поставя някои сериозни въпроси, за настоящите транспортни системи, градския трафик и качеството на въздуха.


Техническите подробности за Bell Nexus са доста оскъдни, но тези концепции се подготвят от хора, които имат поглед много напред, което означава, че тези характеристики със сигурност ще се развиват с появата на нови технологии.

Тези проекти са по-скоро идеен експеримент за бъдещето на придвижването в градовете и авиационната архитектура, а не напълно осъществим начин да се стига до офиса, в бъдеще.

Bell казва, че ще се стреми за интегрирането на Nexus в средата на 2020 г.

 

 

 

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Изобретения заради коронавируса: Вирустатичен шлем

Маска убиец на вирусите е разработена в Уелс от научен екип с подкрепата на Университета в Бангор. Този “вирустатичен шлем” пази от предаване на вируси по въздушен път и чрез пръски от слюнка, като ги улавя и убива. 

Германски ресторант пуска храна по пързалка заради коронавируса

Ресторантите трябва да бъдат изобретателни през кризата с коронавируса и затова заведение за японски нудъли в Хамбург обслужва клиентите, които идват да си вземат храна за вкъщи, с помощта на пързалка, измайсторена от съсед, предаде ДПА.