Въздушното пространство може да стане доста натоварено дръзки концепции на  летящи таксита, след като Bell представи своето. Nexus е поглед към бъдещето на транспорта, който е едновременно интересен и широкообхватен, със шестте си ротора и способността за вертикално излитане.

До сега, Bell не беше познат с летящите си таксита колкото някои други компании, поне когато става въпрос за цялостни концепции. Също както Volocopter, Aston Martin, Boeing, Rolls-Royce и Airbus вече показаха своите идеи за летящи таксита с някои доста подробни концепции, като Airbus вече разполага с обещаващи резултати от тестове в пълен мащаб.


След партньорството с Uber, като част от визията си за летящо такси през 2017 г. и представената концепцията на кабина за въздушно такси на CES 2018, Bell показа, че също има намерение да се включи. Сега компанията прави точно това, с летящо такси с вертикално излитане и кацане в пълен мащаб, наречено Nexus, за тазгодишното шоу.


Хибридните задвижващи и летателни системи на въздушното такси са проектирани от френския производител Safran Helicopter Engines, представляват шест ротора, които седят хоризонтално, когато Nexus е кацнал на земята.


Захранването се осигурява от вградени батерии и газова турбина, която задвижва електрически генератор с контролер, балансиращ полезната мощност между двете, необходима за задвижването на шестте интелигентни електродвигателя. Тези накланящи се ротори, предоставят подемна сила, скорост и управление на полета.

 

„Тъй като пространството на земята става ограничено, ние трябва да решаваме транспортните предизвикателства във вертикално измерение - и това е мястото, което заема визията за мобилност по заявка, на Bell”, казва Мич Снайдер (Mitch Snyder), президент и главен изпълнителен директор на Bell.


Това съвпада с посланието, предлагано от други компании, работещи по концепции за летящи таксита, и това е действителността. Хората мигрират в големите градове по света и това поставя някои сериозни въпроси, за настоящите транспортни системи, градския трафик и качеството на въздуха.


Техническите подробности за Bell Nexus са доста оскъдни, но тези концепции се подготвят от хора, които имат поглед много напред, което означава, че тези характеристики със сигурност ще се развиват с появата на нови технологии.

Тези проекти са по-скоро идеен експеримент за бъдещето на придвижването в градовете и авиационната архитектура, а не напълно осъществим начин да се стига до офиса, в бъдеще.

Bell казва, че ще се стреми за интегрирането на Nexus в средата на 2020 г.

 

 

 

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Råvaror улеснят честата смяна на жилища

Мебели за градските номади

Råvaror улеснят честата смяна на жилища

След представянето на роботизираните  мебели Rognan, IKEA продължава с разработването на гъвкави решения за съвременния начин на живот, в градовете. Шведската мебелна компания показа нова линия мебели, наречена Råvaror, която ще включва мебели за всекидневието, специално предназначени за малки пространства, които също ще могат и лесно да се разглобяват, опаковат, преместват и сглобяват отново.

Ebörd акумулира енергия и от изкуствена светлина

Маса зарежда безжично устройства от Слънцето

Ebörd акумулира енергия и от изкуствена светлина

Все повече телефони и мобилни устройства могат да бъдат зареждани безжично, но обикновено, все още е необходима подложка за всяко устройство, която използва захранващ кабел.

Китай води по брой, САЩ с най-мощния

Кои и колко са суперкомпютрите по света?

Китай води по брой, САЩ с най-мощния

Броят на суперкомпютрите по света непрекъснато нараства, както и мощността им. По последни данни, от световната класация за суперкомпютри TOP500, САЩ води в класацията за най-мощен суперкомпютър, заемайки първите два места, докато по брой е на второ място със 116 супермашини, увеличавайки броя им от 109 през ноември 2018 година.