0

„Заголи гърди и ги покажи – колкото са по-едри, толкова повече ще пиеш гратис, ако пък след това до вкъщи те откара бармънът – къркаш без пари цяла седмица!“ Това е поканата – послание към жителките и гостенките на италианския град Тревизо, която им отправи местният барман Анджело. Той е съдържател на шикозно кафене в центъра на града и благодарение на находчивата и шеговита реклама със сексуален оттенък стана за нула време световно известен.

„Заголи гърди и ги покажи – колкото са по-едри, толкова повече ще пиеш гратис, ако пък след това до вкъщи те откара бармънът – къркаш без пари цяла седмица!“ Това е поканата – послание към жителките и гостенките на италианския град Тревизо, която им отправи местният барман Анджело. Той е съдържател на шикозно кафене в центъра на града и благодарение на находчивата и шеговита реклама със сексуален оттенък стана за нула време световно известен.

Условията за гратис – почерпката са окачени на витрината на заведението и са достояние на всеки клиент. От листовката се вижда, че най-скромна е ичкията за дамите с „първи“ размер на чашката на сутиена – само един шот. Тези представителки на нежния пол, които покажат гръд втори номер, гаврътват два шота, а онези с трети и четвърти номер – съответно три и четири шота. За мечтата на цицоманите - гърди пети номер, освен петте шота с предпочитаната от дамата напитка, са предвидени и бурни дружни ръкопляскания на присъстващите в бара мъже и жени. Клиентките на бара могат да получат пет шота и ако поискат телефонния номер на бармана или ако го целунат.

Според излизащия в близката Венеция вестник „Кориере дел Венето“, секс-рекламата не била предизвикала наплив от готови за стриптийз клиентки. Но заведението било винаги препълно с весели хор, които си пийвали и шегували в очакване на дамата, която ще спечели от раз пет шота с ичкия. Но както пише всекидневникът, това може и да не стане, тъй като срещу рекламата на Анджело бил възроптал най-видният психотерапевт в Тревизо – Андреа Салес. След като посетил завчера бара, той започнал истинска кампания за дискредитиране на заведението и на неговия собственик, тъй като унижавал неимоверно женското достойнство...