Bad Guy на Били Айлиш е най-успешният дигитален сингъл

Bad Guy на Били Айлиш е най-успешният дигитален сингъл

Парчето Bad Guy на носителката на 5 награди „Грами“ Били Айлише най-успешният дигитален сингъл в света на 2019 г. Парчето е част от дебютния албум на 18-годишната изпълнителка When We All Fall Asleep Where Do We go?

Още след излизането си песента се превърна в истински хит и оглави класациите в над 15 държави, като се утвърди в големи пазари като САЩ, Австралия, Канада и Мексико. Bad guy стана втората най-стриймвана от Spotify песен глобално за миналата година, а по данни на Shazam е и най-търсеното парче онлайн през 2019-а. През януари парчето бе обявено за Запис на годината и Песен на годината от 62-то издание на „Грами“, превръщайки Айлиш в най-младия артист-изпълнител в историята на наградите, получил престижните отличия в тези категории.

Old Town Road на Lil Nas X е втори в чарта на най-успешните сингли за миналата година, а бронзът отива при Señorita на Шон Мендес и Камила Кабейо, съобщават от Българската асоциация на музикалните продуценти.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.