Автосервиз бори кризата с намаления и услуги до вратата на клиента
3

Автосервиз бори кризата с намаления и услуги до вратата на клиента

Ивелин Петров не е съкратил нито един шофьор или монтьор и спасява екипа си с нестандартни мерки

Собственик на транспортна фирма и автосервиз от Шумен се опитва да пребори кризата около коронавируса с нетрадиционни мерки. Вместо да съкращава персонал и да затваря вратите, 45-годишният Ивелин Петров „дава газ“, пуска намаления за клиентите и отива до вратата на домовете им, за да осигури работа на фирмата си.

„Нося отговорност за 20 души, толкова осигуряваме в транспорта и сервиза и не мога да ги оставя в този момент без доходи или да се оправят сами.“ – коментира пред „Монитор“ управителят на шуменската „Анира груп“. През първите 14 дни от обявяването на извънредното положение екипажът на Петров е по местата си – логистиката, която проследява транспорта може да се извършва от служителките от вкъщи. „Момчетата в са плътно в сервиза, петима, две дами в магазинната част също, имаме спедитори, шофьори, всички работят.“ – разказва Ивелин Петров. "Държим си на хората, опитали сме се да създадем нещо като семейство, няма текучество, при шофьорите има малко заради съпругите, на които не им харесва мъжете да са на път, но в офиса на транспорта и сервизната част - не. " - допълва мъжът.

„Имаме коли, но не искат да ги купят.“ – шегува се бизнесменът с репликата на премиера Бойко Борисов и казва, че фирмата няма и много „мазнинка“, защото парите са вкарани в оборота. „Купихме преди седмици, точно преди кризата, нова машина за смяна на маслото и почистване на автоматични скоростни кутии, скъпа машина, ще се избива с години инвестицията, гледаме да сме конкуретни в бранша.“ Фирмата има подадени документи за обортни кредити, но пак заради кризата са стопирани. Има да получава плащания от партньори, но гледа да не ги натиска. „Заплатите на шофьорите, на майсторите трябва да ги платим на момента, а клиентите ни плащат на нас след 40-45 дни. Гледаме да сме изрядни с кадрите, осигурени са на пълния размер на това, което получават, може да се каже, че сме в най-светлата част на бизнеса.“ – уверява Петров.

Затова Ивелин Петров се решил на нестандартна мярка за привличане на клиенти и запазване на бизнеса. Тъй като, според него, много от хората сега се страхуват да излизат навън и да ходят по учреждения и сервизи, компанията на шуменеца в условия на пандемия предлага на клиентите си да вземе автомобила им от дома и после да го върне пак без клиентите да се разхождат. Вместо оскъпяване на услугата Петров предлага 20 процента отстъпка от стойността на ремонта. „Животът трябва да продължи!“ – казва в заключение мъжът.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.