Audi RS e-tron GT пристигна ексклузивно в България
5

Audi RS e-tron GT пристигна ексклузивно в България

Електрическият флагман на марката с четирите кръга отвори портала на бъдещето за модерната мобилност на ток

Германската марка Audi разширява гамата си от електрически модели e-tron и преди броени дни официалният вносител в България – „Порше БГ”, представи у нас своя нов изцяло електрически флагман Audi RS e-tron GT. Ексклузивната премиера на новия електрически модел представи графичната стилизация на портал на бъдещето и специални светлинни ефекти в духа на прогреса и концепциите за модерния живот.

Новият спортен модел Audi RS e-tron GT е олицетворение на технологично превъзходство в електрическата автомобилна индустрия, с открояващи се акценти в динамиката на пътя, емоционалния дизайн, дигитализацията и екологичната устойчивост.

Изцяло електрическият флагман Audi RS e-tron GT е модерна интерпретация на класическата концепция Gran Turismo с поглед към бъдещето. Новото Audi e-tron GT e пример за първокласен и функционален автомобилен дизайн в съчетание с максимално емоционален израз на електрическата мобилност.

Елегантното купе с четири врати Audi RS e-tron GT съчетава емоционален дизайн с мощно задвижване и динамика. Екстериорът превръща спортния модел в същинско динамично произведение на изкуството. Моделът се отличава с динамичен дизайн с купеобразен покрив, висока линия на прозорците и леко повдигната задна част.

В обзавеждането на интериора на новото Audi RS e-tron GT са използвани кожа, алкантара и карбон, въпреки че ако желаете, можете да откажете кожата в полза на скъп плат. Воланът е плосък отдолу и данните от инструментите се показват и проектират върху предното стъкло. Централният панел е обърнат към водача и върху него е поставен 10,1-инчов сензорен екран.

Спортните предни седалки са разделени от високия централен тунел. Обемът на багажника е 405 литра, има и отделение отпред с обем 85 литра. Всички версии на Audi e-tron GT са оборудвани с тризонов климатичен контрол, електрически пакет, Wi-Fi, сателитна навигация, адаптивен круиз контрол, система за автоматично спиране и система за контрол на лентата.

За задвижването на електрическото Audi e-tron GT са предвидени два варианта с два електромотора и задвижване на четирите колела. В първата версия мощността е 476 к.с., а краткосрочно са налични 530 к.с. В по-динамичната версия Audi RS e-tron GT мощността е 598 к.с. и за кратко достига 646 к.с.

Ускорението от място до 100 км/ч отнема 4,1 секунди в първата версия и 3,3 секунди в по-мощната модификация RS. Максималната скорост е електронно ограничена до 250 км/ч. Специален синтезатор в салона пресъздава звуците на различни мощни 10- и 12-цилиндрови двигатели.

Батерията с капацитет 85 кВтч осигурява пробег от 487 км (по WLTP) при e-tron GT и 472 км при RS. Презареждането до 80% на батерията на електрическото Audi от бърза 270-киловата станция може да стане само за 23 минути. Освен това за зареждането за осигуряване на пробег от 100 км са необходими само 5 минути. Моделът Audi e-tron GT quattro има комбиниран разход на електроенергия от 19,9 до 21,6 кВтч/100 км, а Audi RS e-tron GT консумира от 20,6 до 22,5 кВтч/100 км електроенергия в комбиниран цикъл.

Новото Audi e-tron GT разполага с уникална 2-степенна автоматична скоростна кутия на задната ос, спортен диференциал и адаптивни амортисьори. Версията RS има въздушно окачване, а срещу доплащане се предлагат завиващи задни колела и карбоново-керамични спирачни дискове.

Новото Audi e-tron GT вече може да се поръча в дилърската мрежа на Audi у нас. Цената на e-tron GT започва от 203 876 лева, а версията RS струва от 276 827 лева.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.