0

С уперспортното Audi R8 претърпя фейслифт. Обновеният модел е с по-агресивен дизайн на предната и задната част. Новата предна част е с увеличени отвори за всмукване на въздух и три допълнителни прореза, които напомнят за спортните автомобили Audi Quattro от 80-те година на миналия век. Отзад обновеното Audi R8 се различава от предишната версия с нова решетка по цялата ширина на каросерията и кръглите тръби на изпускателната система, вместо предишните правоъгълни.

Суперспортното Audi R8 претърпя фейслифт. Обновеният модел е с по-агресивен дизайн на предната и задната част. Новата предна част е с увеличени отвори за всмукване на въздух и три допълнителни прореза, които напомнят за спортните автомобили Audi Quattro от 80-те година на миналия век. Отзад обновеното Audi R8 се различава от предишната версия с нова решетка по цялата ширина на каросерията и кръглите тръби на изпускателната система, вместо предишните правоъгълни.

Капакът на двигателя също е променен, като може да бъде от пластмаса или от карбон. Предлагат се и три аеродинамични пакета. Интериорът остана непроменен. Обновеното Audi R8 все още се задвижва от 5,2-литров V10 бензинов двигател без турбокомпресор, но може би най-важното подобрение е филтърът за твърди частици, с който двигателят вече отговаря на по-строгите екологични норми.

Трансмисията продължава да бъде 7-степенна роботизирана с два съединителя и задвижване на четирите колела. Вариантите на двигателя са два, като към тях са добавени повече мощност и тяга. Базовият модел Audi R8 V10 сега доставя 570 к.с. и 550 Нм вместо предишните 540 к.с. и 540 Нм. Обновеното купе може да се ускори от място до 100 км/ч за 3,4 секунди, а откритият вариант R8 Spyder за 3,5 секунди, като максималната скорост сега е съответно 324 и 322 км/ч.

При топверсията Audi R8 V10 performance мощността е нараснала от 610 до 620 к.с., а въртящият момент - от 560 до 580 Нм. Времето за ускорение от 0 до 100 км/ч също е понижено до 3,1 секунди при купето и 3,2 секунди при Spyder. Максималната скорост е увеличена символично с 1 км/ч и е съответно 331 и 329 км/ч.

Благодарение на модифицираното окачване и кормилното управление, сега Audi R8 се управлява по-точно и е по-стабилно от преди. Водачът може да избира между три нови режима на шофиране – сух, мокър и снежен. Настройките на ABS и ESP са оптимизирани, така че спирачният път от 100 км/ч на някои повърхности е намален с 1,5 м, а от 200 км/ч - с 5 метра. На европейския пазар обновените версии на Audi R8 ще се появят през първото тримесечие на 2019 година.