0

С едмицата на модата в Милано отбеляза 40-ата годишнина на марката "Емпорио" на Джорджо Армани, която е за луксозна конфекция, насочена към младите, предаде АФП.

Седмицата на модата в Милано отбеляза 40-ата годишнина на марката "Емпорио" на Джорджо Армани, която е за луксозна конфекция, насочена към младите, предаде АФП.

Дизайнерът, който преди 18 месеца първи затвори дефилетата си за публика заради коронавируса, представи смесената си колекция за мъже и жени пред поканени гости.

Марката "Емпорио" се ражда през 80-те години на миналия век, когато италианската мода излиза на международната сцена. Джорджо Армани иска да увеличи клиентелата си, като се насочва към младите и се адаптира за хората с по-скромен бюджет. Така създава линия с по-достъпни облекла. Навремето той шокира, като включва деним в колекциите си.

Новата колекцията блести с обичайната елегантност и строгост. Панталоните са флуидни, ризите с яки "Мао", цветовете - ярки. Материите са леки и меки.

Вечерните рокли в линията са украсени с пайети.