Ангелкова откри българския щанд на 40-ото издание на FITUR в Мадрид

Ангелкова откри българския щанд на 40-ото издание на FITUR в Мадрид

България се представя все по-успешно в Испания, в Европа и по света като целогодишна туристическа дестинация. Присъствието в Мадрид на български туристически фирми и региони дава отлична възможност да се разкрие потенциалът на страната ни като конкурентна целогодишна дестинация за летен, зимен и разнообразни форми специализиран туризъм. Това заяви министърът на туризма Николина Ангелкова при откриването на българския щанд на 40-ото международно туристическо изложение FITUR в Мадрид, което продължава до 26 януари.

Първите три дни борсата е отворена само за професионалисти.

FITUR e сред най-големите туристически изложения в света. През тази година в него участват над 11 хил. профилирани компании от 165 страни. Основните изложители надхвърлят 900 и предлагат продуктите си върху панаирна площ от близо 70 хил. кв. м. България е традиционен участник в борсата и с всяко ново издание привлича интереса на голям брой участници и потребители с атрактивни оферти за пътувания и ваканция.

На тазгодишното издание страната ни се представя с информационен щанд от 100 кв. м, организиран от министерството на туризма, на който присъстват туристически фирми и общини - София, Варна и Пловдив. Те предлагат оферти за много видове туристически услуги с високо качество - културно-исторически, балнео- и СПА, уелнес, гурме, винен, сити турове.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.