България се представя все по-успешно в Испания, в Европа и по света като целогодишна туристическа дестинация. Присъствието в Мадрид на български туристически фирми и региони дава отлична възможност да се разкрие потенциалът на страната ни като конкурентна целогодишна дестинация за летен, зимен и разнообразни форми специализиран туризъм. Това заяви министърът на туризма Николина Ангелкова при откриването на българския щанд на 40-ото международно туристическо изложение FITUR в Мадрид, което продължава до 26 януари.

Първите три дни борсата е отворена само за професионалисти.

FITUR e сред най-големите туристически изложения в света. През тази година в него участват над 11 хил. профилирани компании от 165 страни. Основните изложители надхвърлят 900 и предлагат продуктите си върху панаирна площ от близо 70 хил. кв. м. България е традиционен участник в борсата и с всяко ново издание привлича интереса на голям брой участници и потребители с атрактивни оферти за пътувания и ваканция.

На тазгодишното издание страната ни се представя с информационен щанд от 100 кв. м, организиран от министерството на туризма, на който присъстват туристически фирми и общини - София, Варна и Пловдив. Те предлагат оферти за много видове туристически услуги с високо качество - културно-исторически, балнео- и СПА, уелнес, гурме, винен, сити турове.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Приходите от международен туризъм в България през 2019 г. са 3,7 млрд. евро

Приходите от международен туризъм в България за 2019 година са 3,7 млрд. евро, показват данните на Българската народна банка, цитирани от ресорното министерство. Резултатите показват ръст от 0,4% спрямо 2018 г.

Планираме откриване на българско туристическо представителство във Варшава

Възможностите за развитие на добрите ни взаимоотношения в туризма включват намерение да открием в Полша национално туристическо представителство на България към посолството ни във Варшава. Досега страната ни има две такива представителства зад граница - в Германия и в Русия. Това заяви министърът на туризма Николина Ангелкова на работна среща с д-р Роберт Анджейчик, председател на Полската туристическа организация и вицепрезидент на Европейската комисия за пътуване.

Туризмът ни бе представен в Молдова

Туристическата индустрия на България бе представена в рамките на изложба "Tourism. Leisure. Hotels-2020" в молдовската столица от 13 до 16 февруари. Целта на изложението е да предостави на специалистите на туристическия пазар пълна информация за тенденциите в индустрията. Освен това Tourism. Leisure. Hotels е създадена да помага на компаниите да представят нови предложения и иновативни технологии на пазара. Събитието отваря възможности за директна комуникация с целевата аудитория.