Amazon стана най-скъпата марка

Amazon стана най-скъпата марка

Оцениха я на 315 млрд. долара

Американският гигант в търговията онлайн Amazon изпревари технологичните компании Google и Apple и оглави класацията за най-могъщите световни марки с оценка на бранда си от 315 млрд. долара. Това сочат обявените днес резултати от изследване на консултантската група Kantar.

Според годишното изследване, наречено БрандЗед, групата, основана от Джеф Безос, е увеличила стойността на марката си с 52 на сто.

Kantar и неговият собственик, британският гигант в сектора на връзките с обществеността WPP подчертават в комюникето, че Amazon е увеличил стойността на марката си благодарение на "интелигентни придобивания, отлично обслужване на потребителя и способността да изпреварва конкурентите си, предлагайки богата екосистема на продукти и услуги".

Amazon се изкачи от трето на първо място, изпреварвайки миналогодишния лидер Google, който сега е слязъл на трета позиция и марката му е оценена на 309 млрд. долара.

Google е изпреварен и от Apple, който запазва второто си място с 309,5 млрд. долара. След лидерите в класацията се нареждат: Microsoft, компанията специализирана в плащанията Visa, социалната мрежа Facebook и китайският гигант в търговията онлайн Alibaba.

Авторите на изследването подчертават, че класацията, която включва 100-те най-високо оценени световни марки, обхваща секторите на технологиите, финансите и търговията - области, които се носят на вълната на развитието на дейностите в интернет.

Назад

ПО ТЕМАТА

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.