„Как да получа адекватна и справедлива цена за земеделската земя, която съм решил да продавам?“. „Има ли българска компания, която е доказала във времето, че е добър стопанин и партньор и се грижи за земите, които управлява?“. „Колко струват земеделските имоти, които притежавам, как мога да ги продам най-бързо, изгодно и сигурно?“. Това са най-честите теми, които вълнуват собствениците на земеделска земя, решили да продадат притежаваните от тях парцели. Отговор на всички тези въпроси дава лидерът в управлението на земеделска земя „Агрион“. Компанията предлага безплатна оценка на поземлените имоти на всички желаещи, както и безплатни правни консултации по всички въпроси, свързани със собствеността, унаследяването и продажбата.

СПРАВЕДЛИВА ЦЕНА

„Агрион“ гарантира справедлива цена на всички притежатели на земеделска земя, които са решили да продадат част от собствеността си. Оценката на земята, която е безплатна за собствениците, се формира чрез специално създаден алгоритъм, които отчита всички показатели, участващи във формирането на цената. „За разлика от другите компании на пазара, ние не използваме метода на осреднената оценка за дадено землище, а прилагаме индивидуален подход, към всяко запитване“, казаха от компанията.

Според експертите на „Агрион“ безплатната оценка помага на собствениците на земеделски земи да добият реална представа за пазарната оценка на активите им и каква цена да очакват, ако решат да ги продадат. Така всеки, който желае да разбере пазарната стойност на земята, която притежава, може да посети някой от офисите та дружеството в страната или да пусне онлайн заявка за оценка на адрес https://www.agrion.bg/bg/request/sell/. Предвидена е и възможност собствениците на земя директно да поискат оферта от „Агрион“ за изкупуване на земята им.

ЮРИДИЧЕСКА ПОМОЩ

Друго сериозно облекчение за притежателите на имоти е, че дружеството съдейства при събирането на необходимите документи за сделка. Това е от огромно значение за продавачите, които в повечето случаи не са наясно какви документи да подготвят и от къде да ги получат. Експертите на лидера в управлението на земеделски активи също така предлагат безплатна професионална юридическа помощ на всеки притежател на земя, който има казус със собствеността или просто иска консултация във връзка с поземлените отношения. „Щастливи сме, че все повече хора посещават офисите ни и ни гласуват доверие. Основната ни цел е да съдействаме за развитието на модерно и ефективно българско земеделие, в което дори и собствениците на малки парцели имат възможност да осребрят активите си на добра цена“, казаха от „Агрион“.

ЛИДЕР В БРАНША

Именно безплатните услугите и професионалното отношение към земеделската земя превърнаха „Агрион“ в най-предпочитаната компания при покупко- продажба на поземлени имоти. Според проучване на нагласите на притежателите на имоти, дружеството за поредна година е най-разпознаваемият бранд в агросектора и се ползва с най-голямо доверие в бранша. Анализът показва, че всеки втори притежател на ниви разпознава името „Агрион“, а сред тези, които са решили да продават имотите си, разпознаваемостта на земеделското дружество достига до рекордните 78%. От изследването става ясно още, че за над 48 хил. души, които планират да продадат имотите си в близките месеци, „Агрион“ е първият избор за купувач и партньор и биха се възползвали от офертата на лидера в управлението на земеделски активи.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Kaufland и БЧК събраха над 27 000 лева за нуждаещи се деца в кампанията „Топъл обяд“

Над 27 000 лева бяха събрани в инициативата „Топъл обяд“ на Българския Червен кръст (БЧК), която Kaufland България подкрепи за 11-а поредна година. Дарителската инициатива осигурява безплатен обяд на деца в неравностойно положение.

„Ти и Lidl за по-добър живот“ с две престижни отличия

Лидл България получи две първи отличия за своята най-голяма социално отговорна инициатива „Ти и Lidl за по-добър живот“. Тя бе отличена в категория „Социален ангажимент“ в Годишните награди на германската икономика за своята социалната ангажираност, както и в категория „Обществено отговорна компания 2020“ на Бизнес наградите на Форбс, които отличават компании, инвестиращи успешно в общественополезна дейност.

А1 демонстрира иновативния Huawei Mate 30 Prо

А1 започва предлагането на най-новия представител на Mate серията на Huawei – Mate 30 Pro, в комплект с безжичните слушалки с интелигентно шумоподтискане FreeBuds 3. Устройството беше представено от китайския технологичен гигант през есента на 2019 година и веднага привлече вниманието на любителите на високите технологии с редица иновативни решения.