С наближаването на евровота на 26 май агитацията от страна на партиите към избирателите набра максимална инерция. Политическите формации извадиха от джоба и познатия ни арсенал от агитационни материали и сувенири, целящ да привлече към тях вниманието на гласоподавателите. Асортиментът от артикули тази година е повече от богат и включва от бонбони и гривни, през запалки и балони, до тениски.

Така например по-големите политически формации опънаха преди броени дни шатри и специални будки в центъра на Пловдив. Там от ГЕРБ раздаваха бонбони, сини запалки и гривни с логото на формацията и основния слогън на тяхната кампания - „Европа ни чува“. От торбата с подаръци от ГЕРБ, които правят обиколки из цялата страна, за да представят кандидатите си за евродепутати извадиха и пъзели с картата на Европа. Опозиционната партия БСП, която от месеци не стъпва в НС на свой ред заложил на червени тениски и балони. За да привличат симпатизанти на щанда си пък червените осигуриха и озвучаване, като от колоните се чуваха познати на всички шлагери. Една от емблематичните песни, която огласи площада бе тази от филма „На всеки километър“. На предизборните събития на ДПС пък могат да се видят стотици симпатизанти с шапки с логото на движението. „Воля“ и Веселим Марешки пък използват аптеките и бензиностанциите, които притежава партийният лидер, за да раздават на клиентите си брошури и дори „вестник“, който е отпечатан в тираж от 2,5 млн. бройки. В него Марешки е описан като най-достойният кандидат за ЕП и се посочват поне четири причини той да бъде подкрепен от избирателите. Именно депутатът е и сред кандидатите за място в ЕП, които по традиция отново заложиха на предизборните афиши, като билбордове с лика му могат да бъдат забелязани на доста места в столицата. В същото време някои формации като ВМРО буквално опаковаха с агитационни плакати стълбове, огради и спирки на градския транспорт из цялата страна. Освен че симпатизанти облепиха витрините на търговски обекти с ликовете на любимците си пък, огромни трансперанти с логото на ГЕРБ и „номер 12 в бюлетината“ бяха провисени върху фасадите на сгради в столични квартали като „Дървеница“ и „Люлин“.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Снежана давала по 30 лева при даване на глас за определена партия

10 месеца условно за покупката на гласове за евровота в Търговище

Снежана давала по 30 лева при даване на глас за определена партия

Жена, купувала гласове за политическа партия на изборите за Европейски парламент, е получила осъдителна присъда след одобрено от съда споразумение с Районната прокуратура в Търговище, съобщи говорителят на Апелативната прокуратура във Варна Илка Катрева.