Американската агенция по военна логистика връчи сертификат за отличие на Българската агенция по безопасност на храните (БАБХ). Това стана по време на среща между министъра на земеделието, храните и горите Румен Порожанов и заместник-посланика на САЩ в България Джъстин Фридман, съобщиха от аграрното ведомство.

Министър Порожанов заяви, че България има важно географско положение по отношение на логистичните услуги. Той допълни, че от няколко години Американската агенция по военна логистика работи отлично със свой основен партньор в България. Агенцията осигурява материали, горива, оборудване, медицински средства и хранителни стоки за базите и силите на САЩ и НАТО.

От своя страна заместник-посланикът на САЩ в България Джъстин Фридман заяви, че успешното сътрудничество между Американската агенция по военна логистика и нейният партньор в страната би било невъзможно без подкрепата на министерството на земеделието, храните и горите, и в частност на Българската агенция по безопасност на храните. Той изтъкна, че благодарение на подкрепата и професионализма на екипа на МЗХГ и БАБХ, обемът на обработените храни само за последните три месеца на 2018 г. е около 11 млн. долара, а за годината надхвърля 30 млн. долара, като всички доставки са извършват своевременно без забавяне.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Автомивки на бъдещето показват на Есен 2019-09-19

Футуристични автомивки ще бъдат представени за първи път у нас на изложбата „Ауто сити Пловдив 2019“ само няколко дни след европейската им премиера  в Амстердам. Те са сред новостите на Международния технически панаир, който ще се проведе от 23 до 28 септември, съобщиха от изложението.

Близо 40% от българите оптимисти за успешен бизнес у нас (ОБНОВЕНА)

Над една трета от българите или 39% смятат, че може да се прави успешен бизнес у нас. 34% обаче са на обратното мнение, показва социологическото проучване, проведено от работодателските организации във връзка със стартиралата инициатива „Да успеем в България!“.