Adevinta готова да даде $8 млрд. рекламния бизнес на еBay

Adevinta готова да даде $8 млрд. рекламния бизнес на еBay

Норвежката компания Adevinta води преговори да купи за $8 млрд. рекламния бизнес на еBay, пише Wall Street Journal. Изданието добавя, че eBay търси купувач от февруари. Вестникът пояснява, че сделката би дава възможност на скандинавците да дарзишярт присъствието си в Германия, която е най-голямата икономика в Европа.

еBay, която е базирана в Сан Хосе, Калифорния, някога беше голям интернет конгломерат, притежаващ марки като PayPal и StubHub. Бизнесът й с класифицирана реклама оперира предимно в международен план - в Канада, части от Европа, Африка, Австралия и Мексико. Неговите платформи позволяват на потребителите да публикуват обяви за стоки и услуги в своите местни общности, по подобие на Craiglist в Съединените щати. Миналата година подразделението генерира 1,1 млрд. долара приходи, спрямо 7,6 млрд. долара на бизнеса с онлайн магазини.

Adevinta управлява дигитални магазини в 16 държави. Тя има значително присъствие в част от Европа, Южна Америка и Мексико.

Основният бизнес на eBay пък страда от нарастващата конкуренция от страна на Amazon.com - най-големият американски онлайн търговец.

Назад

ПО ТЕМАТА

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.