Евровизия завзема и Северна Америка – това стана ясно, след като Европейският съюз за радио и телевизия продаде лиценза за песенния конкурс с цел той да бъде адаптиран и отвъд Океана.

По разработката на грандиозното събитие в Щатите ще работят, както от продуцентската къща Brain Academy, (част от Nordic Entertainment Group), така и от някои от най-опитните специалисти, работили по Евровизия. Това са Андерс Ленхоф, Кристър Бьоркман и Ола Мелциг, които са запретвали ръкави за общо над 20 издания на песенния конкурс. Целта е първото събитие под тази щампа да се проведе в САЩ през 2021 г.

Моментът е перфектен. Извън спортните събития, Евровизия е най-голямото телевизионно шоу на Земята.

То обединява целия континент и дава шанс на всеки да гласува. Нямам търпение да запозная това страхотно състезание на най-големия телевизионен пазар в света. Тв аудиторията става все по-голяма ежегодно, затова сега е най-точният момент да доведем това вълнуващо шоу при американската публиката“, категоричен е Питър Сетман, изпълнителен директор на Brain Academy.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Кореецът Бон Джуун-хо вдигна "Златната палма" в Кан

Южнокорейският режисьор Бон Джуун-хо е големият победител на 72-ото издание на филмовия фестивал в Кан. Това стана ясно по време на гала церемонията в събота вечер. Джуун-хо триумфира със заветната "Златна палма", като до последния момент надпреварата за топ отличието на вечерта бе между него и един от любимците на форума - Куентин Тарантино.