А1 България се отказва от бранда Bob и от 1 юли е прекратила подписването на нови договори за мобилните планове на дъщерното дружество. Причината за решението на мобилния оператор е, че от маркетингова гледна точка не е било рентабилно поддържането и на двата бранда, съобщава economic.bg.

От 1 септември пък е влязла в сила забрана настоящите клиенти на Bob да преминават към другите тарифни планове на това дружество. Въпреки това пълното „убиване“ на Bob вероятно ще отнеме години, тъй като А1 няма да принуди нито един от сегашните клиенти на Bob да се откаже от мобилния си номер и да спре да използва услугите на дъщерното дружество. Абонатите, подписали срочни договори с Bob, няма да могат да променят условията по тях, но ще могат да ги удължават, а тези, които са избрали безсрочен контракт, ще запазят действащите си условия неограничено време, отново без промяна.

Към 1 юли абонатите на Bob са били 6-цифрена бройка, но засега няма данни колко от тях са се отказали от услугите на бранда, преминавайки към тарифен план на А1 или на някой от другите мобилни оператори в България.

България ще е първата държава в света, където А1 ще предостави онлайн услугата си XploreTV и за клиентите на нейните телевизионни абонаменти. Освен това услугата ще е първата, която ще предостави на българските зрители възможност да видят 4K телевизионен канал, при това пет такива. Два от тях ще се излъчват на български език.

По темата: А1 bob
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

OMD e обявена за глобална медийна агенция на 2020 година

OMD Worldwide, част от Omnicom Media Group, е обявена за глобална медийна агенция на 2020 г. от водещото издание в комуникационната индустрия - „Adweek“. Така OMD оглави глобалната класация за втора поредна година, а от 2010 г. насам е заемала водещото място общо шест пъти.

A1 ще предлага услугата за тол таксуване още със старта на системата

А1 ще е единственият телеком у нас, който предлага всички възможности за тол таксуване на тежкотоварни превозни средства над 3,5 тона за използване на републиканската пътна мрежа – автоматичен толинг и маршрутни карти, в партньорство с TollPass.