А1 спечели 3 първи места и общо 6 отличия на PR Приз 2021
4

А1 спечели 3 първи места и общо 6 отличия на PR Приз 2021

Телекомът отчита силно представяне на годишните награди на Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО)

На специална церемония на 16 юни бяха обявени тазгодишните носители на наградите на БДВО - PR Приз 2021. Сред компаниите, които си тръгнаха с най-много отличия, е А1, които могат да се похвалят с три първи места и три втори. Телекомът е оценен най-високо от журито в категориите „Вътрешни комуникации“, „Най-добро използване на социалните мрежи“, както и „Инфлуенсър маркетинг“. Престижните втори места пък са в категориите „Корпоративна социална отговорност“, „Корпоративна комуникационна компания“ и „Комуникация на промените“.

Екипът на А1 заслужи първото място в категория „Най-добро използване на социалните мрежи“ със своята активна комуникация в началото на COVID-кризата у нас през март 2020 година. В този период за А1, както и за много други компании, се наложи сериозна реорганизация на предварително планираните маркетингови активности, както и отмяна на редица събития. В условията на социална дистанция и локдаун, социалните мрежи станаха още по-важни.

Подчинено на справянето с последствията от COVID-19 е и отличието за вътрешни комуникации, което А1 получи. В условията на несигурност, телекомът провеждаше и активна комуникация със своите служители. Подробно бяха обяснени рисковете от вируса и изведени ясни препоръки за предпазване. Впоследствие А1 категорично застана на страната на науката и проведе мащабна информационна кампания за ползата от ваксините.

Работата на А1 с инфлуенсъри по време на кампанията за онлайн училището е-просвета е направила силно впечатление на журито. Телекомът включи в своята кампания популярни лица от YouTube и Instagram. В продължение на месец те намериха интересни и запомнящите се начини да представят продукта.

Вторите места са за кампанията около приложението А1 Guard в категория „Корпоративна социална отговорност“, кампанията „Тhe business must go on – въпреки пандемията“, насочена към дигитализацията на малкия и среден бизнес, както и за кампанията „Заедно по пътя към успеха“, утвърждаваща А1 като надежден технологичен партньор на бизнеса. 

Подадените пред БДВО проекти бяха оценени от независимо жури от експерти в сферата на връзките с обществеността, медиите и маркетинговите комуникации. Конкурсните категории тази година бяха общо 17 на брой и участваха някои от най-интересните комуникационни проекти от изминалата година.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.