Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) отличи с първо място A1 България в категорията „Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел” за кампанията си по ребрандиране. То бе осъществено с мащабна комуникационна кампания, която спомогна за по-добрата разпознаваемост на компанията на пазара.

„Благодаря на БАПРА за това признание! Вярвам, че с ребрандирането постигнахме много повече от това, което си бяхме поставили за цел. Радваме се на изключително разпознаваем бранд, повишено потребителско доверие и ръст в продажбите, и всичко това успяхме да постигнем за по-малко от година. Благодаря на колегите от екипа за труда, който положиха. Работата за нас не приключва с тази награда. Ребрандингът е продължителен процес и се надявам след време да можем да се похвалим с още по-добри резултати.”, сподели Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации” в А1 България.

Подготовката за ребрандирането започна през 2017 г. с планирането и разработването на инициативи, които имаха за цел да подобрят клиентския опит и да направят компанията открояваща се от конкурентите си. Инициативите бяха разделени на три стълба: гаранция на мрежата, удовлетвореност на клиентите и достъпни технологии.

Основно предизвикателство от гледна точка на комуникацията беше да се представи и позиционира изцяло нов бранд, който трябваше да замени едно от най-популярните и емблематични имена на българския пазар. Това означаваше не просто да се сменят името и визуалният облик на компанията, а да се наложи глобалната марка A1 Group и да се повиши осведомеността на хората относно подхода, който А1 възприема – с нови услуги в сектора, с високо ниво на експертиза и с по-добро клиентско обслужване.

Само два месеца след старта на кампанията по ребрандиране брандът А1 беше разпознаваем сред повече от половината клиенти на телекома. Освен от БАПРА, кампанията по ребрандиране беше оценена от някои от най-реномираните конкурси в страната, като към момента тя може да се похвали с 11 награди за успешното си реализиране, включително Мениджър на годината и г-н Икономика за главния изпълнителен директор на А1 Александър Димитров.

През последните няколко години А1 промени телеком пазара у нас с внедряването на редица иновативни решения. Само в рамките на две години компанията създаде и успешно позиционира 4 собствени спортни канала, интегрира платформа с cloud и IoT решения, пусна собствени дигитални платежни услуги и стартира платформа за музикален стрийминг.

Наградите BAPRA Bright Awards са учредени през 2010 г. и много бързо се утвърдиха като един от основните форуми у нас, които дават възможност на ПР професионалистите да сравнят своите постижения със световната практика. Тази година престижният конкурс на БАПРА се радва на рекорден брой кандидатури. За първи път в историята на BAPRA Bright Awards участват 164 проекта, което е с 25% повече спрямо 2018 г. Всяка година изцяло международно жури оценява най-успешните ПР кампании в България, като тази година негов председател беше Барт Де Врийс, председател на IPRA от 2016 г. до 2018 г.

По темата: БАПРА А1 награда
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Елегантният Samsung Galaxy A30s e новото попълнение на VIVACOM

Новият Samsung Galaxy A30s вече е наличен в магазините на VIVACOM и онлайн на сайта на цена от 15.98 лв. на месец с план SMART XL. Смартфонът има елегантен и модерен дизайн, и се предлага в зелен, бял и черен цвят.

А1 с есенни намаления до 50 на сто на избрани смартфони

А1 стартира есенна кампания с намаления на девет от най-популярните модели смартфони на пазара в момента. Потребителите ще имат възможност да купят с до 50% намаление от цената им Nokia 4.2, Samsung Galaxy A10 и Huawei Y5. Honor 8X е с до 40% намаление, Xiaomi Mi A3 и Huawei P Smart Z - с до 30%. За Samsung Galaxy A50 отстъпката е до 25%, за Huawei P30 - до 20%, а Samsung Galaxy S10+ се предлага с до 10% намаление.

А1 стартира продажбите на смартфона Sony Xperia 5

A1 дава начало на продажбите на смартфона Sony Xperia 5. Моделът е наличен в търговската мрежа на А1 за 44,99 лева на месец или за 999,99 лева в брой с абонаментен план A1 ONE Unlimited 5XL. Смартфонът може да се закупи в комплект с безжични шумопотискащи слушалки WF-1000XM3 на Sony на цена от 49,50 лева на месец или за 1 099,99 лева в брой. Офертата е валидна само онлайн – на A1.bg – и е в сила до изчерпване на количествата.