А1 получи поредно признание за успешни комуникации – Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации” на телекома, бе отличена с приза „Успешни комуникации и ребрандиране” в категория „Телекомуникации” по време на Годишните награди на сп. Business Lady.

Наградата бе връчена от Велик Занчев, заместник-министър на транспорта, информационните технологии и съобщенията, за успешната комуникационна кампания, свързана с ребрандирането на първия мобилен оператор у нас. Мтел стана А1 в края на май, но комуникирането на целия процес по смяна на името стартира още през 2017 година.

„Успешното ребрандиране на нашата компания беше свързано не просто с преименуването на Мтел. А1 не е единствено новото име на първия мобилен оператор у нас – то е символ на високо ниво на обслужване, гарантирано качество на услугите, подобрено общуване с клиентите, по-лесен достъп до съвременните технологии в дигитална ера, в която живеем. Комуникирането на всичко това беше предизвикателство и тази награда ме кара да вярвам, че сме на правилния път”, сподели Илияна Захариева.   

Наградите на списанието се връчват за седми път у нас, като целта им е да отбележат приноса на българската делова жена в различни категории, давайки гласност на успешните управленски модели, ефективните бизнес практики и адекватно развитие на човешкия капитал. По традиция събитието обединява личности от бизнес средите, политиката, културата и партньори на сп. Business Lady. Тази година организаторите отличиха общо 19 бизнес дами в 12 категории от обществения живот, бизнеса и медиите.

По темата: A1 приз бранд
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Предприемачи прогнозират по-малко инвестиции в промишлеността през 2020 г.

Инвестиционната бизнес анкета на Националния статистически институт, проведена сред предприемачи през октомври 2019 г., показва, че предприемачите очакват инвестициите през настоящата година да са с 10,5% по-малко в сравнение с предходната 2018 г.

Масово овощарите в Кюстендилско ги продават за ракия

Свръх производството на ябълки срина изкупната им цена

Масово овощарите в Кюстендилско ги продават за ракия

Свръх производството на ябълки срина изкупната им цена в Кюстендилско, оплакаха се местни земеделски производители. Те са принудени да продават продукцията си срещу 10 ст. за кг. на местния Винпром, където ги приемат за преработка на ишлеме срещу ракия.