Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) отличи A1 с осем награди на конкурса PR Приз 2019. Компанията спечели три първи места в категориите „Специално събитие”, „Корпоративна кампания” и „Кризисни комуникации” и получи специалната награда на Обществения съвет на БДВО.

На церемонията, която се проведе в София, присъстваха практици в сферата на PR-а, маркетинга и рекламата, както и студенти по масови комуникации, участвали в конкурса.

„Изминалата година бе изключително динамична за нас. Стартът на ребрандирането бе огромно предизвикателство, но считам, че се справихме отлично и с екипът ни постигнахме значителни успехи в нашата цел да представим промяната в компанията и да покажем как се променяме, какви нови услуги и продукти предоставяме на клиентите. Процесът по тази промяна продължава и до днес, защото постоянно разширяваме нашето портфолио от услуги и продукти. Благодарна съм за признанията и бих искала да поздрави всички колеги за неуморния им труд, който стои зад реализирането на кампаниите в конкурса”, сподели Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации” в А1 България.

Кампанията „Мтел става А1” бе отличена с първо място в категорията „Корпоративна комуникационна кампания”. Мащабната кампания по ребрандирането имаше за цел да информира всички в страната за навлизането на новия бранд, като същевременно ангажира своите служители в процеса. По време на кампанията се реализираха редица комуникационни дейности, сред които: организиране на първата 5G демонстрация в България; организиране на специално събитие в партньорство с Община Монтана, на което се показаха предимствата на концепцията „Умен град“ с помощта на NarrowBand IoT технологията; събития за медии и служители, свързани с ребрандирането, представянето на музикалната платформа А1 Xplore Music, въвеждането н платежни услуги – а А1 Кредитна карта и A1 Wallet, лансирането на собствената марка смартфони А1 Smart N9 и редица други дейности за външните публики и служителите на компанията.

Кампанията „Началото на нещо ново…” също бе отличена с първо място в категорията „Специално събитие”. По време на кампанията се организираха две последователни мащабни събития – едно за медии и партньори и едно за служители, на които бяха използвани за пръв път в страната 3D/360-градусови проекции, с които визуално да се представи промяната на компанията по един специален начин.

Трето първо място спечели кампанията „В момента няма връзка с този номер. Почива си на плажа в Гърция.” в категорията „Кризисни комуникации”. Тя е реализирана през месец септември 2018 година, по време на техническа авария на партньор на А1 Group, която остави за 3 дни около 24 милиона абонати на компанията без роуминг, в това число и 40 000 българи в Гърция по това време. В рамките на кампанията бяха предприети редица стъпки, с които А1 да информира потърпевшите и техните близки и приятели за възникналия проблем, както и да компенсира засегнатите лица.

За своя подход към служителите на компанията, А1 България бе отличена с две втори места. Първото от тях бе присъдено в категорията „Вътрешен комуникационен отдел”, а второто - в категорията „Проект за вътрешни комуникации”, където бе награден проектът „Тайната градина на А1” – събитие за служителите на компанията, посветено на техния принос в процеса по въвеждането на новия бранд.

В категорията „Комуникационен проект за продукт или услуга”, А1 България взе второ място за кампанията „Точно ти. Точно твоята музика.” – кампания, фокусирана върху комуникацията на първата по рода си музикална платформа от български телеком – А1 Xplore Music. Представянето на новия продукт на А1 спечели и друга награда – трето място в категория „Имиджмейкинг и/или кампания с инфлуенсъри” с кампанията „Аз съм в А1 Xplore Music, а ти?”.

А1 България спечели и специалната награда на Обществения съвет на Българското дружество за връзки с обществеността за своите комуникационни усилия, свързани с цялостната реализация на кампанията по ребрандиране на А1.

През тази година А1 и БДВО реализираха и осмото издание на своето съвестно PR предизвикателството – А1 Challenge – насочено към студентите от сферата на комуникациите, връзките с обществеността и рекламата. За първа година то се проведе в иновативен, онлайн формат във Facebook, а студентите представяха своите проекти чрез видеа, заснети от самите тях.

Конкурсът PR Приз е създаден от първата и най-голяма браншова организация в областта на комуникациите в България – Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО). Той има за цел да оцени постиженията на PR специалистите в страната. Тази година PR Приз 2019 бе под надслов „Influencing the influencers”, а наградите бяха раздадени за 19-ти пореден път.

По темата: PR Приз 2019 A1
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

A1 и Община Монтана подписаха договор за интелигентно сметосъбиране

A1 ще внедри система за интелигентно сметосъбиране с аналитични функции в Монтана. Днес между компанията и Община Монтана бе подписан договор за изпълнение на проекта. Той ще е първият в страната осъществен с помощта на Narrowband Internet of Things (NB-IoT) - технологичен стандарт, който свързва широка гама от устройства, машини и услуги с помощта на клетъчни телекомуникационни технологии.

А1 организира първия 5G финал по Counter-Strike:GO по време на Aniventure Comic Con 2019

А1 организира първите финали в България по състезателен гейминг на 5G мрежа. На 14 и 15 септември компанията пусна 5G мрежа за изложението Aniventure Comic Con 2019, което се проведе в Inter Expo Center. Тя беше използвана за провеждането на първия 5G финал по Counter-Strike:GO, част от собствената гейминг лига на компанията – A1 Gaming League. 5G беше достъпна за потребителите на изложението с помощта на 5G смартфони, осигурени от А1. По време на A1 Gaming League се проведоха и демонстративни мачове на 5G между победителите по Clash Royale и Brawl Stars от лигата и влогъра Слави Панайотов.