Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) отличи A1 с осем награди на конкурса PR Приз 2019. Компанията спечели три първи места в категориите „Специално събитие”, „Корпоративна кампания” и „Кризисни комуникации” и получи специалната награда на Обществения съвет на БДВО.

На церемонията, която се проведе в София, присъстваха практици в сферата на PR-а, маркетинга и рекламата, както и студенти по масови комуникации, участвали в конкурса.

„Изминалата година бе изключително динамична за нас. Стартът на ребрандирането бе огромно предизвикателство, но считам, че се справихме отлично и с екипът ни постигнахме значителни успехи в нашата цел да представим промяната в компанията и да покажем как се променяме, какви нови услуги и продукти предоставяме на клиентите. Процесът по тази промяна продължава и до днес, защото постоянно разширяваме нашето портфолио от услуги и продукти. Благодарна съм за признанията и бих искала да поздрави всички колеги за неуморния им труд, който стои зад реализирането на кампаниите в конкурса”, сподели Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации” в А1 България.

Кампанията „Мтел става А1” бе отличена с първо място в категорията „Корпоративна комуникационна кампания”. Мащабната кампания по ребрандирането имаше за цел да информира всички в страната за навлизането на новия бранд, като същевременно ангажира своите служители в процеса. По време на кампанията се реализираха редица комуникационни дейности, сред които: организиране на първата 5G демонстрация в България; организиране на специално събитие в партньорство с Община Монтана, на което се показаха предимствата на концепцията „Умен град“ с помощта на NarrowBand IoT технологията; събития за медии и служители, свързани с ребрандирането, представянето на музикалната платформа А1 Xplore Music, въвеждането н платежни услуги – а А1 Кредитна карта и A1 Wallet, лансирането на собствената марка смартфони А1 Smart N9 и редица други дейности за външните публики и служителите на компанията.

Кампанията „Началото на нещо ново…” също бе отличена с първо място в категорията „Специално събитие”. По време на кампанията се организираха две последователни мащабни събития – едно за медии и партньори и едно за служители, на които бяха използвани за пръв път в страната 3D/360-градусови проекции, с които визуално да се представи промяната на компанията по един специален начин.

Трето първо място спечели кампанията „В момента няма връзка с този номер. Почива си на плажа в Гърция.” в категорията „Кризисни комуникации”. Тя е реализирана през месец септември 2018 година, по време на техническа авария на партньор на А1 Group, която остави за 3 дни около 24 милиона абонати на компанията без роуминг, в това число и 40 000 българи в Гърция по това време. В рамките на кампанията бяха предприети редица стъпки, с които А1 да информира потърпевшите и техните близки и приятели за възникналия проблем, както и да компенсира засегнатите лица.

За своя подход към служителите на компанията, А1 България бе отличена с две втори места. Първото от тях бе присъдено в категорията „Вътрешен комуникационен отдел”, а второто - в категорията „Проект за вътрешни комуникации”, където бе награден проектът „Тайната градина на А1” – събитие за служителите на компанията, посветено на техния принос в процеса по въвеждането на новия бранд.

В категорията „Комуникационен проект за продукт или услуга”, А1 България взе второ място за кампанията „Точно ти. Точно твоята музика.” – кампания, фокусирана върху комуникацията на първата по рода си музикална платформа от български телеком – А1 Xplore Music. Представянето на новия продукт на А1 спечели и друга награда – трето място в категория „Имиджмейкинг и/или кампания с инфлуенсъри” с кампанията „Аз съм в А1 Xplore Music, а ти?”.

А1 България спечели и специалната награда на Обществения съвет на Българското дружество за връзки с обществеността за своите комуникационни усилия, свързани с цялостната реализация на кампанията по ребрандиране на А1.

През тази година А1 и БДВО реализираха и осмото издание на своето съвестно PR предизвикателството – А1 Challenge – насочено към студентите от сферата на комуникациите, връзките с обществеността и рекламата. За първа година то се проведе в иновативен, онлайн формат във Facebook, а студентите представяха своите проекти чрез видеа, заснети от самите тях.

Конкурсът PR Приз е създаден от първата и най-голяма браншова организация в областта на комуникациите в България – Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО). Той има за цел да оцени постиженията на PR специалистите в страната. Тази година PR Приз 2019 бе под надслов „Influencing the influencers”, а наградите бяха раздадени за 19-ти пореден път.

По темата: PR Приз 2019 A1
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

След фалита на „Захар-Био" в Русе продават имоти

Над 100 семейства могат да останат на улицата след фалита на завод „Захар-Био" в Русе. В момента е започнала процедура по обявяването в несъстоятелност на предприятието, чийто дълг надхвърля 14 млн. лева. За да покрият задълженията, кредиторите са принудени да продадат материалните активи, включително и ведомствените жилища, което притеснява хората, които от години живеят в тях.

VIVACOM запазва лидерската си позиция на българския телеком пазар

За шеста поредна година VIVACOM запазва лидерско място на българския телеком пазар с общи приходи от 948 милиона лева в края на 2018 г., което е 6.6% повече спрямо 2017 г. Телекомът отбелязва и устойчив ръст от 12.8% в коригираната EBITDA до общо 359,8 милиона лева, докато разходите за инвестиции нарастват с 3.6% до 187.5 млн. лв.

Lidl откри два магазина в столицата в един ден

Лидл България откри два нови магазина в София в рамките на един ден, с които обектите вече наброяват 97 в цялата страна. Вторият двуетажен Lidl в София посреща своите посетители на мястото на бившия пазар на Сточна гара (бул. „Васил Левски“ №152), а живущите в близост до „канала“ имат една централна и удобна локация за любимите си Lidl продукти в новия магазин на бул. „Евлоги и Христо Георгиеви“ №169, непосредствено преди ул. „Оборище“.