А1 получи световно признание от престижните Media & Interactive Design Awards, които отличиха със златна награда коледната кампания на телекома „Истинските неща се сбъдват”. Кампанията, осъществена от А1 в партньорство със Saatchi&Saatchi Sofia, триумфира в категория Consumer TV - Campaign or series със серия от два телевизионни клипа.

В 49-ото издание на конкурса бяха подадени близо 1000 заявки от 39 държави, като от всички кандидатури едва 4% получават златен сертификат, като сред тях попада и коледната кампания на А1.

През 2018 г. един от най-разпознаваемите брандове у нас осъществи своето ребрандиране, ставайки А1. Целта на рекламните клипове беше да помогне на хората да се запознаят с новите ценности на А1 в контекста на коледните празници.

Кампанията на А1 бе оценена от 10-членно жури, включващо представители на международни агенции, артисти на свободна практика, преподаватели, криейтив директори, копирайтъри, фотографи, илюстратори и други. Те гласуваха по скала от 1 до 10 по критериите креативност, дизайн, идея и приложение на идеята и изпълнение. Резултатът на заявката се генерира електронно спрямо оценките от журито, като заявките не се борят една срещу друга, а се състезават индивидуално с оценка от 1 до 10, като получилите над 7 точки са и тези, които получават златна награда.

Creativity International Awards е един от най-дълго провежданите независими конкурси за реклама и графичен дизайн. С отличията от конкурса на Media & Interactive Design Awards, броят на наградите, които А1 получи за своята успешна трансформация, надхвърля 30. Александър Димитров, председател на управителния съвет и главен изпълнителен директор на А1, бе избран за „Мениджър на годината 2018” в най-престижния конкурс за мениджърски постижения в България. Впоследствие той бе удостоен и с приза „Мистър Икономика 2018” в конкурса „Мистър и Мисис Икономика”. А1 бе обявена за №1 в сектора на телекомуникациите от класацията Superbrands, а услугите А1 Wallet и A1 Smart Home триумфираха в своите категории в надпреварата „Продукт на годината”.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

OMD e обявена за глобална медийна агенция на 2020 година

OMD Worldwide, част от Omnicom Media Group, е обявена за глобална медийна агенция на 2020 г. от водещото издание в комуникационната индустрия - „Adweek“. Така OMD оглави глобалната класация за втора поредна година, а от 2010 г. насам е заемала водещото място общо шест пъти.

A1 ще предлага услугата за тол таксуване още със старта на системата

А1 ще е единственият телеком у нас, който предлага всички възможности за тол таксуване на тежкотоварни превозни средства над 3,5 тона за използване на републиканската пътна мрежа – автоматичен толинг и маршрутни карти, в партньорство с TollPass.

Lidl раздава 100 ваучера по 1000 лева за мечтаната екскурзия

И през тази година Лидл България предоставя на потребителите си възможност да превърнат своето мечтано пътуване в реалност. Кампанията „Който пазарува, пътува“ стартира на 2 март и ще продължи до 31 март 2020 г., като в рамките на този период всеки желаещ може да участва неограничен брой пъти.