A1 спечели четири отличия от наградите на Career Show 2019, които открояват компаниите с най-добри практики, най-оригинални идеи и най-иновативен подход в управлението на хора. Компанията се нареди на първо място в три категории – „Най-добра стратегия за вътрешни комуникации”, „Най-добра обучителна програма” и „Работодател на публиката”. В категорията „Най-добра програма за кариерно развитие” А1 зае второ място.

А1 става „Работодател на публиката” за втора поредна година. Наградата се присъжда след публично гласуване на сайта на събитието. „За нас това е най-ценната награда. От една страна, защото се преборихме за нея с всички участници, а от друга, защото ни е присъдена от най-важните за нас хора – работещите”, сподели Петър Иванов, мениджър екип „Привличане на таланти и развитие” в А1.

Наградата за „Най-добра стратегия за вътрешни комуникации” е признание за всички дейности, инициативи и събития за и със служителите в процеса по ребрандиране. „Тази награда е за всички близо 4 000 колеги, които свършиха хиляди задачи по време на ребрандирането на компанията. Тогава ние не просто сменихме логото и името си, а се променихме като екип. Станахме още по-добри и се надявам, че днес, на този чудесен форум, ще намерим още страхотни попълнения, които да станат част от А1”, заяви Биляна Дражева, мениджър „Вътрешни комуникации” в А1.

Онлайн платформата за обучения eCampus, множеството онлайн курсове, разработени специално за екипа на телекома, както и всички останали инициативи, свързани с изграждането на култура за непрекъснато учене и развитие чрез използването на нови технологии, донесоха на А1 първото място в категория „Най-добра обучителна програма”.

Програмата за развитие на таланти, която предоставя обучение по редица теми, свързани с телеком индустрията, заслужи второто място в категория „Най-добра програма за кариерно развитие”. В първите два випуска на програмата се включиха близо 100 служители на А1.

Career Show 2019 обедини над 2000 квалифицирани кадри и топ таланти с повече от 150 български работодатели. Освен отличаването на най-добрите работодатели в страната, събитието включва редица лекции и дейности, с които да даде възможност на младите хора да се ориентират за кариерните възможности в България.

По темата: А1 отличия
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Лидл България и Асоциация „Родители“ с инициатива за здравословно хранене в училище

Лидл България в партньорство с Асоциация „Родители“ и със съдействието на министерство на образованието и науката стартират инициатива за здравословно и балансирано хранене на децата от първи до четвърти клас. Свежото й наименование е „Умници гладници“ и има за цел по забавен и интересен начин да представи темата за балансираното хранене в училище. Инициативата ще обхване над 100 училища в областите София, Пловдив и Варна.

United Group купува Vivacom

Балканската телекомуникационна и медийна компания United Group обяви, че има съгласие за придобиването на водещия български телекомуникационен оператор Vivacom. Сумата на сделката все още не е разкрита, но според различни източници става въпроса за 1.2 млрд. евро, пише Reuters.