А1 откри нов и по-голям Център за обслужване на клиенти в Пловдив
4

А1 откри нов и по-голям Център за обслужване на клиенти в Пловдив

Компанията продължава да създава възможности за професионално развитие на младите хора в града и региона и да увеличава броя на своите специалисти по обслужване на клиенти

Заместник-кметът на Пловдив Стефан Стоянов и Елица Шопова, старши директор, „Клиентски опит и удовлетвореност“ в А1 България, официално прерязаха лентата на новия офис на Центъра за обслужване на клиенти на А1 в Пловдив, в присъствието на представители на партньори на компанията и служителите.

Стефан Стоянов, заместник-кмет „Образование и бизнес развитие“, Община Пловдив, каза: „Пловдив продължава да развива активно сектора на бизнес услуги и за нас това е приоритет. Радвам се, че компании от мащаба на А1 традиционно инвестират своето доверие в гражданите на Пловдив. Градът ни се разви като втори силен център за ИТ и аутсорсинг услуги в страната заради потенциала на Пловдив и талантливите млади хора. Пожелавам още много успехи на А1 и на всеки от служителите в новия Център за обслужване на клиенти.“

Елица Шопова, старши директор „Клиентски опит и удовлетвореност“, А1 България, заяви:


„За А1 отличното обслужване на клиентите винаги е било сред ключовите приоритети.


Затова ние се грижим да създаваме подходяща среда за развитие на талантите в тази сфера – както за атмосферата на екипност и доверие, така и като избираме най-добрите локации за нашите служители. След ребрандинга на А1 ние полагаме още повече усилия да бъдем предпочитан работодател в България, чрез множество целенасочени програми не само за социални придобивки, но и в подкрепа на допълнителното обучение и самоусъвършенстване, както и баланса между лично и служебно време. Откриването на новия и по-голям Център за обслужване на клиенти в Пловдив е логична следваща стъпка за нас, тъй като местният екип показва много високи резултати, нулево текучество, висока ангажираност към клиентите на компанията и изключително желание за промяна и развитие. Пожелавам на всички от екипа да продължават да искат да са още по-добри в това, което правят.“

Центърът за обслужване на клиенти в Пловдив оперира от 13 години. В началото на миналата година в него бяха заети около 30 души, а


сега работят около 50 експерти,

обслужващи телефонната линия *88 / 088 123, специализирани в разрешаване на индивидуални технически затруднения с всички услуги на компанията. До края на годината броят на работните места в Центъра ще се удвои, а очакванията са да продължи да расте и в следващите години.

Освен специалистите по обслужване на клиенти в обновения и разширен Център, А1 е работодател на още близо 220 служители в Пловдив и региона. Те се развиват в различни направления – от експерти по мрежа и услуги, до специалисти по корпоративни продажби, финанси и продажби на частни клиенти. А1 е силно ангажирана с дигиталната трансформация на организациите в Пловдив и региона, като до момента е участвала в изграждането на 24 Wi-Fi зони и проекти по ИКТ за училищата. Компанията е работила също и по планирането и имплементирането на близо 10 проекта за зони с безжичен интернет в различни общини в региона. Като доверен технологичен партньор, А1 подпомага и успеха на редица частни компании, които развиват своя бизнес в Пловдив и региона.

За да удовлетворява изискванията на своите клиенти А1

се грижи за непрекъснатото развитие на своята мрежа,

като към момента в Пловдив и региона има 99.25% покритие на населението на 4G в открити пространства. Покритието с 4G на закрито бележи ръст от 2,9% на годишна база и достигна 81.06%. По отношение на 4.5G в региона, компанията има 95.56% покритие на населението на открито. А в закрити пространства то е 75.38%, отбелязвайки ръст от 10.75% на годишна база.

Само през 2019 година А1 стартира в региона 15 нови сайта, осигуряващи допълнително покритие, както и 21 нови 4G станции. Компанията разшири и 4.5G мрежата си с 26 нови станции. А1 подобри също така покритието и в планинските села в Родопите посредством 12 нови базови станции на 900MHz. Миналата година компанията осигури покритие за специални събития посредством временни съоръжения (мобилни базови станции) на важни за жителите и гостите на Пловдив събития като Рок фестивала Hills of Rock и посещението на Папа Франциск в гр. Раковски.

Развитието на бизнеса на А1 отвъд телекомуникационните услуги, ребрандирането, както и нарастващото доверие на крайните потребители, компаниите и институциите към новаторските продукти и услуги на компанията, доведоха до най-доброто й финансово представяне от 2006 година насам.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.