А1 разработи първото по рода си приложение с кауза – А1 SmartAD. Приложението предлага рекламно съдържание, съобразено с интересите и предпочитанията на регистриралите се клиенти. За всяко сваляне на приложението А1 ще дарява по 1 лев на Националната асоциация за приемна грижа (НАПГ), която ще помогне на бедни деца да останат при своите семейства и да посещават училище.

Приложението е напълно безплатно за клиентите на А1, като им позволява да получават допълнителен интернет трафик от 3000 MB в мрежата на А1 на максимална скорост всеки месец в замяна на гледането на ограничен брой рекламно съдържание.

За да могат да се възползват от предложените бонуси, клиентите на приложението трябва да гледат определен брой рекламни клипове, като A1 SmartAD ще генерира не повече от една статична визия или видео на час. Клиповете ще са с дължина до 8 секунди, ще се визуализират без звук, а приложението не пречи по никакъв начин на нормалната употреба на смартфона.

„С A1 SmartAD правим поредна крачка в дългогодишното си партньорство с НАПГ. Вярвам, че с иновациите, които движат нашия бизнес, ще помогнем на бъдещето на България – децата – да имат по-добър живот и да получат образованието, което заслужават. Радвам се, че това е кауза, която въвлича и нашите клиенти и съм убедена, че с тяхната ангажираност ще направим нещо наистина полезно за обществото”, сподели Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации” на А1.

Приложението А1 SmartAD

Приложението включва рекламно, образователно, социално и забавно съдържание, което е видимо на дисплея на смарт устройства при входящо и изходящо повикване, след приключване на разговор и при отключване на смартфон устройството. Информацията достига до потребителите чрез Wi-Fi връзка или през мобилната мрежа на A1, като процесът е изцяло автоматизиран. Рекламното съдържание не се таксува по никакъв начин, като клиентите на услугата могат във всеки момент да го пропуснат.

A1 SmartAd може да се изтегли и инсталира от Google Play Store. Към момента приложението се поддържа от смартфони и таблети с операционна система Android, версия 6.0 или по-нова.

A1 и НАПГ

Националната асоциация за приемна грижа (НАПГ) е българска неправителствена организация, създадена от приемни родители от страната. Асоциацията обединява усилията на приемните родители, неправителствени организации и партньори за намаляването на броя на изоставените деца, както и за осигуряването на истинско детство за деца в риск от изоставяне или живот в социални домове. А1 България е дългогодишен партньор на асоциацията. От началото на партньорството си с неправителствената организация до момента компанията е инвестирала под различни форми на финансиране над 300 000 лева за приемната грижа у нас. Телекомът подпомага провеждането на ежегоден национален лагер за приемни деца, осигурява образователни пособия за учениците от приемни семейства, а по-големите от тях получават кариерно консултиране за младежи. През последните години бяха организирани специални вечери за абитуриентите от приемни семейства.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Министър Караниколов: Компания ще инвестира 25,89 млн. лв. в завод край Девня

Министърът на икономиката Емил Караниколов връчи сертификат за инвестиция клас „А“ на „Агрополихим” АД по реда на Закона за насърчаване на инвестициите (ЗНИ). Размерът на инвестицията възлиза на 25,89 млн. лв., като ще бъдат разкрити нови 12 работни места, съобщиха от ресорното министерство.

До две седмици 33 късметлии печелят ваучер за 3000 лв. от Lidl

Кои са късметлиите с ваучер за 3000 лв. от Lidl ще стане ясно след по-малко от две седмици. Лятното предизвикателство 33х3000, което веригата обяви в началото на месеца, приключва на 31 юли, съобщиха от търговската верига.

PepsiCo купува южноафриканската Pioneer Foods за $1,7 млрд.

Един от най-големите производители на безалкохолни напитки в света PepsiCo се договори за покупката на южноафриканската хранителна компания Pioneer Foods Group Ltd., се казва в съобщение на американската корпорация.