Снимки

Клиентите на изцяло новия Ford Focus могат да избират от богата гама нови и усъвършенствани бензинови турбодвигатели EcoBoost и турбодизелови мотори EcoBlue, които осигуряват оптимизирана мощност и отговарят на най-новите изисквания на стандарта за емисиите Euro 6. Двигателите са снабдени със стандартна автоматична система Старт-Стоп за намалени разходи за поддръжка и се комбинират стандартно със 6-степенна механична скоростна кутия с бърза и плавна смяна на предавките и нова 8-степенна автоматична трансмисия за безметежно шофиране на автопилот. Спечелилият множество награди 1,0-литров 3-цилиндров бензинов турбодвигател EcoBoost на Ford е оптимизиран и се предлага с мощности 85, 100 и 125 к.с., а новият 1,5-литров 4-цилиндров турбомотор EcoBoost се предлага с мощност от 150 и 182 к.с. Разходът на гориво и емисиите на CO2 и при двата бензинови двигателя са намалени с помощта

на първата в индустрията система на Ford за деактивиране на един цилиндър

на 3-цилиндровия двигател, която автоматично го спира, когато не е необходима пълна мощност, например при шофиране по инерция или при движение с постоянна скорост. Технологията може да изключи или включи един цилиндър за 14 милисекунди без компромиси.

Новата 8-степенна автоматична трансмисия се контролира от стилен и ергономичен въртящ се селектор.

Новите дизелови двигатели EcoBlue на Ford с турбокомпресори са проектирани да предоставят по-висока мощност, по-голям въртящ момент при ниски обороти и икономия на гориво и рафинирана работа за водачи, които шофират на по-дълги разстояния. Новият 1,5-литров турбодизел се предлага с мощност от 95 и 120 к.с., като и в двата варианта въртящият момент е 300 Нм. Големият 2,0-литров турбодизел е с мощност от 150 к.с. и въртящ момент 370 Нм.

За двигателите 1.0 EcoBoost със 125 к.с., 1.5 EcoBoost със 150 к.с., 1.5 EcoBlue със 120 к.с. и 2.0 EcoBlue със 150 к.с., се предлага новата интелигентна 8-степенна автоматична трансмисия на Ford, която се контролира от стилен и ергономичен въртящ се селектор. Автоматичната трансмисия адаптира смяната на предавките спрямо стила на шофиране и позволява бърза смяна на скоростите, като допълнително оптимизира икономичността и осигурява динамика.

 

Асистенти помагат на водачите да избегнат сблъсъци

Ако засече потенциален сблъсък и водачът не реагира на сигналите, системата автоматично спира колата.

Новият Focus е оборудван с най-усъвършенстваната гама от модерни технологии в помощ на водача, предлагана някога на клиентите на Ford. Те допринасят за най-интуитивното, намаляващо стреса и рафинирано усещане зад волана. Технологиите включват адаптивен круиз контрол, подобрен със система Stop & Go, разпознаване на пътните знаци за скорост и придържане в средата на платното за безпроблемно справяне със задръстванията. Адаптивните фарове на Ford са с нова, базирана на камера функция прогнозно завиване и отчитане на пътните знаци, които настройват лъча на фаровете за по-добра видимост, като за пръв път в индустрията следят завоите на пътя и пътните знаци. Активният паркинг асистент вече управлява и предавките, газта и спирачките, позволява напълно автоматизирано маневриране с натискането на един бутон. Първият за Европа Head-up дисплей на Ford помага на водачите да съсредоточат вниманието си върху пътя отпред.

Асистентите и технологиите помагат на водачите да избегнат сблъсъци с останалите участници в движението.

Асистентът за избягване на препятствия е първата в сегмента технология, която помага на водачите да заобиколят спрял или по-бавно движещ се автомобил, за да избегнат сблъсъци. Изцяло новият Focus остава верен на 20-годишното наследство на модела за водещо в класа пътно поведение, допълнително усъвършенствано от първата за Focus технологията за непрекъснат контрол на амортисьорите в независимите предно и задно окачване, което разполага с нови режими на шофиране - Normal, Sport и Eco, изолирана задна подрама и патентована от Ford технология на пружините. Когато е оборудван с контрол на амортисьорите, Focus предлага също режими на шофиране Comfort и Eco-Comfort и регулира окачването спрямо тях. Изцяло новият Focus е произведен чрез използвани за първи път в бранша процеси в завода на Ford в Саарлуис, Германия, осигурявайки най-доброто качество и изработка досега.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Култовият японски всъдеход е маневрен в града и ненадминат извън пътя

Suzuki Jimny е като малко братче на G-класата

Култовият японски всъдеход е маневрен в града и ненадминат извън пътя

Японската марка Suzuki представи изцяло новото четвърто поколение на своя компактен всъдеход Jimny. Култовият японски SUV остава верен на философията си да бъде интелигентен и маневрен в града, и ненадминат извън пътя. Дизайнерите на новото Suzuki Jimny не само запазват, но дори подчертават ръбестите му форми, като по този начин японският всъдеход прилича на малко братче на легендарната G-класа на Mercedes-Benz.

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Практична алтернатива на кабриолета

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Един от най-успешните роудстъри в света безспорно е Mazda MX-5. От появата на модела през 1989 г. са продадени над 1 милион автомобила. Повечето от тях са класически кабриолети със задно предаване и мек сгъваем покрив. От 2006 г. насам в гамата на MX-5 има и купе-кабриолет. Той беше много успешен и затова развитието му продължи и след дебюта на четвъртото поколение на модела. Новата Mazda MX-5 с твърд покрив се казва RF (Retractable Fastback) и вече не е купе-кабриолет, а тарга.

Горещият хечбек обещава страхотно представяне по пътища с много завои

Opel Corsa GSi спринтира с мощен турбомотор

Горещият хечбек обещава страхотно представяне по пътища с много завои

В разгара на лятото Opel ще пусне на пазара новата спортна версия на малката Corsa, която ще носи легендарното за марката от Рюселсхайм обозначение GSi. Новият модел ще бъде задвижван от впечатляващия 1,4-литров бензинов турбодвигател на марката с максимална мощност 150 к.с. и максимален въртящ момент от 220 Нм, наличен в интервала между 3000 и 4500 об/мин. Новият задвижващ агрегат осигурява литрова мощност от над 100 к.с. на литър работен обем.