Снимки

Лидл България бе отличена с първо място за своята корпоративна социална отговорност на годишните Награди на германската икономика. Признанието е естествен резултат от поредицата социално отговорни инициативи, които компанията реализира през 2017 г., сред които и нейната най-голяма социално отговорна инициатива „Ти и Lidl за по-добър живот“.

През изминалата 2017 година веригата поставя началото на своята най-голяма социално отговорна инициатива „Ти и Lidl за по-добър живот“, която отразява стремежа на компанията да допринася за по-пълноценния и качествен живот на хората от различните региони. С помощта на своите клиенти веригата събира фонд в размер на 252 741 лева, с който финансира 31 социално значими проекти в следните 4 области: образование, околна среда, култура и историческо наследство и здравословен начин на живот.

Изминалата година е белязана и от старта на най-голямата инициатива, насочена към децата – „Lidl за твоето дете“. Като част от нея е и съвместната инициатива с детския научен център Музейко – „Lidl Неделя в Музейко“. Благодарение на нея, в продължение на 12 месеца всяка втора неделя от месеца деца и родители могат да посещават центъра на символичната цена от 2 лева. Така необятният свят на науката става още по-достъпен за малки и големи, а доказателство за това е цифрата от близо 19 000 деца и родители, които посещават инициативата в периода март-декември 2017 г.

Компанията продължава усилията си и в още една област – грижата за околната среда и биоразнообразието. Доказателство за това са инициативите „Дай шанс на Балканката“ и „Зелена линия Витоша“, които през 2017 се провеждат за 4-ти и 7-ми пореден път.

„Изминалата 2017 г. беше силна за Лидл България по чисто икономически показатели – откриването на втория ни логистичен център в с. Кабиле с инвестиция от над 80 млн. лв., подкрепата ни за българските производители и продуктовата ни линия „Родна стряха“, откриването на над 300 нови, високо платени работни места, реализирания ръст в продажбите и броя на нашите клиенти“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Фирми с бонуси срещу ЕГН-то

Фирми заливат електронните пощи на свои потенциални клиенти и контрагенти с мейли. Магазини за дрехи, техника, банки и туроператори са подели акция преди 25 май с предложения за участие в томболи и отстъпки само и само да се съгласим да получаваме оферти и след влизането на новия регламент за защита на личните данни (GDPR). В противен случай фирмите ще трябва да спрат да ползват данните ни, да ги заличат цялостно или частично, както и преноса им.

България продължава да покрива числовите критерии за членство в еврозоната

В Конвергентните доклади, които оценяват готовността на държавите за членство в еврозоната, България продължава устойчиво да покрива четирите числови критерия за членство, а именно тези за ценова стабилност (инфлация), стабилност на публичните финанси (бюджетно салдо и държавен дълг) и за дългосрочния лихвен процент. 

70 млн. лева получават биопроизводителите

60-70 млн. лева се очаква да получат биопроизводителите в седмицата от 3 до 8 юни. През юни и юли пък ще бъде готов регистърът, в който контролиращите лица да въвеждат онлайн информацията за всеки един от над 8000 биопроизводители. Това съобщи земеделският министър Румен Порожанов по време на фермерския пазар с продукти, произведени в зоните от „Натура 2000“. Заедно с министър Порожанов беше и министърът на околната среда и водите Нено Димов. Двамата министри разгледаха продукцията на земеделците и поздравиха всеки един от тях.