Снимки

Новият Range Rover Sport PHEV стана първият автомобил в света, изкачил стълбите до естествената скална арка Вратата към Рая. Мощният хибриден SUV, задвижван с бензин и електричество, се изкачи до Небесната порта в провинция Хунан, Китай. Предизвикателството започна в началото на дългия 11,3 километра път в планината Тианмен, известен като Пътя на дракона. Лъкатушещият път с 99 замайващи завоя и 999 обезсърчаващи стъпала не спряха мощният хибриден SUV да направи нещо за първи път в света на една от най-известните забележителности в Китай.

Лъкатушещият път с 99 замайващи завоя не спряха мощният хибриден SUV да се изкачи до върха.

Зад волана на новия Range Rover Sport P400e със стандартни спецификации, по трудното трасе се отправи пилотът Хо-Пин Тунг от Panasonic Jaguar Racing. Състезателят преодоля стръмните стълби като се движеше в режим Dynamic на системата Terrain Response 2. Във връхната точка на пътя пилотът от Формула E оптимизира системата за двойно задвижване Terrain Response за втората част от предизвикателството, покорявайки издигащите се под 45 градуса стълби с 999 стъпала, водещи до легендарната китайска Врата към Рая, използвайки комбинираната мощност на бензиновия двигател Ingenium и електрическата батерия.

Естествената скална арка Вратата към Рая е една от най-известните забележителности в Китай.

Слизайки от автомобила Хо-Пин Тунг каза: „Имам опит във Формула E, Формула 1 и съм печелил „24-те часа” на Льо Ман, но без съмнение това беше едно от най-трудните предизвикателства зад волана, с които съм се сблъсквал. Новият Range Rover Sport PHEV се представи блестящо, като вдъхваше истинска увереност по планинския път и изкачи без усилие стълбите до Вратата към Рая”. Новият силов агрегат осигурява на Range Rover Sport PHEV електрически пробег с нулеви емисии до 50 км, когато е напълно зареден, но Хо-Пин Тунг използва неговия модерен бензинов двигател Ingenium с 300 к.с. и електрическия мотор със 116 к.с. за бързо преодоляване на пътния участък от предизвикателството.

Мощният хибриден SUV изкачва издигащите се под 45 градуса стълби с 999 стъпала до Вратата към Рая.

След това мощният SUV демонстрира безкомпромисните си качества върху всякакъв терен, като изкачи стръмните стълби до естествената скална арка. „Това беше най-трудното изпитание за Range Rover Sport, в което съм участвал, защото докато не достигнахме върха, не можехме да кажем категорично, че сме успели. Достигайки върха, ние доказахме феноменалните възможности на Range Rover Sport PHEV с първото в света истинско постижение”, заяви Фил Джоунс, експерт по акции с Land Rover.

Range Rover Sport преодоля стръмните стълби като в динамичен режим на системата Terrain Response 2.

Предизвикателството на дракона е най-новото в серия приключения, изпълнени от Range Rover Sport, след като моделът PHEV направи своя дебют в надпревара срещу двукратната световна шампионка по плуване в открити води Кери-ан Пейн и атлета с постижения по издръжливост Рос Еджли в Девън в Обединеното кралство. Предишните подвизи включват поставилото рекорд изкачване на Пайкс Пийк в САЩ, рекордното пресичане на пустинята „Руб ал-Хали“ на Арабския полуостров и 2170-метровото спускане по  легендарната писта „Инферно“ в Мюрен, Швейцария.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Култовият японски всъдеход е маневрен в града и ненадминат извън пътя

Suzuki Jimny е като малко братче на G-класата

Култовият японски всъдеход е маневрен в града и ненадминат извън пътя

Японската марка Suzuki представи изцяло новото четвърто поколение на своя компактен всъдеход Jimny. Култовият японски SUV остава верен на философията си да бъде интелигентен и маневрен в града, и ненадминат извън пътя. Дизайнерите на новото Suzuki Jimny не само запазват, но дори подчертават ръбестите му форми, като по този начин японският всъдеход прилича на малко братче на легендарната G-класа на Mercedes-Benz.

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Практична алтернатива на кабриолета

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Един от най-успешните роудстъри в света безспорно е Mazda MX-5. От появата на модела през 1989 г. са продадени над 1 милион автомобила. Повечето от тях са класически кабриолети със задно предаване и мек сгъваем покрив. От 2006 г. насам в гамата на MX-5 има и купе-кабриолет. Той беше много успешен и затова развитието му продължи и след дебюта на четвъртото поколение на модела. Новата Mazda MX-5 с твърд покрив се казва RF (Retractable Fastback) и вече не е купе-кабриолет, а тарга.

Горещият хечбек обещава страхотно представяне по пътища с много завои

Opel Corsa GSi спринтира с мощен турбомотор

Горещият хечбек обещава страхотно представяне по пътища с много завои

В разгара на лятото Opel ще пусне на пазара новата спортна версия на малката Corsa, която ще носи легендарното за марката от Рюселсхайм обозначение GSi. Новият модел ще бъде задвижван от впечатляващия 1,4-литров бензинов турбодвигател на марката с максимална мощност 150 к.с. и максимален въртящ момент от 220 Нм, наличен в интервала между 3000 и 4500 об/мин. Новият задвижващ агрегат осигурява литрова мощност от над 100 к.с. на литър работен обем.