Снимки

На автомобилното изложение във Франкфурт ще направи своя световен дебют новият Opel Insignia GSi. Новият спортен седан се отличава с по-изострени форми, по-прецизно управление и още повече ефективност, и е предназначен за тези, които харесват специалните неща. Новият Opel Insignia GSi е автомобил за хората, които се чувстват отлично зад волана и има за цел да им достави максимално удоволствие от шофирането по всякакви пътища. Ходовата част е с много динамична настройка и високо ниво на сцепление в комбинацията с двойно предаване, като по този начин осигурява вълнуващо преживяване зад волана, но и максимално ниво на безопасност. Спортният седан Opel Insignia GSi се задвижа от модерен 2,0-литров 4-цилиндров бензинов турбомотор, комбиниращ ефективност и динамични качества. Мощният агрегат разполага с мощност от 260 к.с. и въртящ момент от цели 400 Нм. Двигателят на спортната машина е комбиниран с напълно нова 8-степенна автоматична скоростна кутия.

В задницата е поставен ефективен спойлер, а в дифузьора има два хромирани накрайника на ауспуха.

Новата трансмисия може да бъде управлявана с помощта на лостчета на волана, като при спортен автомобил, в името на още по-вълнуващо шофиране. Водачът може да избере предварително моментите на превключване чрез режимите Standard, Tour и Sport. В зависимост от избрания режим кормилното управление и реакциите на подаване на газ, респективно алгоритъма на отваряне на дроселовата клапа стават още по-директни. Ексклузивен за GSi е режимът Competition, който се активира с помощта на бутона за управление на ESP. Двукратното натискане позволява на водачите с по-добри умения повече поднасяне и изключва контрола на сцеплението. Разходът на гориво в градски цикъл е 11,2 л/100 км, в извънградски е 7,1 л/100 км, а в комбиниран цикъл е 8,6 л/100 км. Освен с 2,0-литровия бензинов турбомотор, новият Opel Insignia GSi ще се предлага и с нов мощен 2,0-литров турбодизелов двигател.

Луксозните спортни седалки са с увеличена странична опора и високо ниво на комфорт при дълго пътуване.

С големите хромирани входове за въздушния поток отпред и прецизно оформен заден спойлер, създаващ необходимата сила на притискане върху задния мост, визията на Opel Insignia GSi перфектно съответства на неговите възможности. Кожената тапицерия, интегрираните спортни седалки, разработени специално GSi, коженият спортен волан и алуминиевите педали са завършващите щрихи в този ярък автомобил. Подчертаното спортно поведение и прецизност с острота на бръснач са таланти, които могат да бъдат изразени в числа на живо на пистата. По-късите пружини снижават GSi с 10 мм, а специалните спортни амортисьори намаляват движенията на каросерията до минимум.

Спортната ходова част и големите 20-цолови колела с гуми Michelin Pilot Sport 4S подобряват сцеплението.

Спирачките Brembo и директното управление са адаптирани към ходовата част FlexRide. Тя адаптира характеристиките на амортисьорите и кормилното управление за части от секундата, а контролният модул променя параметрите на реакция при натискане на педала за газ и моментите на превключване на 8-степенната автоматична трансмисия. Спортната ходова част е разработена при съчетаване със специалните гуми Michelin Pilot Sport 4S и големите 20-цолови колела, които предлагат невероятно ниво на сцепление с пътя. Допълнителен принос за това има и двойното предаване със стандартната система за активно разпределение на въртящия момент Torque Vectoring.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Третото поколение на модела радва със спортна динамика и феноменално пътно поведение

Renault Megane R.S. завива с четири колела

Третото поколение на модела радва със спортна динамика и феноменално пътно поведение

Конструкторите от Renault отдавна са се доказали в създаването на спортни версии на популярните си модели. Още през 60-те години на миналия век французите пускат спортното Renault 8 Gordini, а през 1980 г. пред света е представено знаменитото Renault 5 Turbo. От 1994 г. насам с подготовката на спортните модификации се занимава специалното подразделение Renault Sport. Едно от най-известните му творения е Megane R.S.

Култовият японски всъдеход е маневрен в града и ненадминат извън пътя

Suzuki Jimny е като малко братче на G-класата

Култовият японски всъдеход е маневрен в града и ненадминат извън пътя

Японската марка Suzuki представи изцяло новото четвърто поколение на своя компактен всъдеход Jimny. Култовият японски SUV остава верен на философията си да бъде интелигентен и маневрен в града, и ненадминат извън пътя. Дизайнерите на новото Suzuki Jimny не само запазват, но дори подчертават ръбестите му форми, като по този начин японският всъдеход прилича на малко братче на легендарната G-класа на Mercedes-Benz.

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Практична алтернатива на кабриолета

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Един от най-успешните роудстъри в света безспорно е Mazda MX-5. От появата на модела през 1989 г. са продадени над 1 милион автомобила. Повечето от тях са класически кабриолети със задно предаване и мек сгъваем покрив. От 2006 г. насам в гамата на MX-5 има и купе-кабриолет. Той беше много успешен и затова развитието му продължи и след дебюта на четвъртото поколение на модела. Новата Mazda MX-5 с твърд покрив се казва RF (Retractable Fastback) и вече не е купе-кабриолет, а тарга.