Снимки

По-бързото и по-лесно зареждане на електрическите превозни средства (EV) би ускорило популяризирането им, като индукционните зареждащи повърхности ще направят точно това. Continental AG съобщи, че ще представи своя версия на технологията на изложението за електроника CES 2018 следващия месец, както и нова система за зареждане в автомобилите, обещаваща да предостави по-голяма гъвкавост на собствениците.

Индукционните зареждащи системи, като тези на BMW, Mercedes, други големи производители на автомобили и тези на по-малки производители, отдавна представляват интерес и биха могли да се окажат от голямо значение за приемането на EV. Вместо да се включват в контакт, EV трябва само да се паркират върху индукционна плоча, където електрическа намотка предава безжично захранване към зареждаща намотка в колата посредством магнитна индукция.
Индукционната система на Continental от 11 кВт може да предостави за всяка минута зареждане 1 км изминато разстояние. Системата ще използва и „микронавигация”, за която компанията казва, че може автоматично да позиционира автомобила над зарядното устройство с десет пъти по-голяма точност от всеки асистент за паркиране.

Компанията ще покаже на изложението и системата AllCharge, която интегрира отделен преобразувател към задвижването, който преобразува електричеството от станция за зареждане с променлив ток (AC) в постоянен ток (DC), необходим за електрическите превозни средства. Резултатът е, универсално зарядно устройство, което „може да се използва за зареждане от всякъде, независимо от мощността на зареждане, вида на тока или волтажа” и за 10 минути да предостави достатъчно енергия за изминаването на 300 км. Това наистина би било значимо. И това е още едно предимство на системата Системата AllCharge превръща EV в мобилна зарядно устройство, защото вградения преобразувател може да преобразува DC в AC, което може да се използва за захранване на други устройства.
Производството на AllCharge е планирано за 2022 г, като на изложението ще бъде представена ранна версия на AllCharge и индукционната система за зареждане.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Победителите от конкурсът по изобразително изкуство Robot Art са истински творци

Роботи създават шедьоври на изкуството

Победителите от конкурсът по изобразително изкуство Robot Art са истински творци

Конкурсът по изобразително изкуство за роботи, Robot Art представлява забележителна комбинация от изкуство и технология, предизвикваща инженери да създават роботизирани системи, които изработват произведения на изкуството, използвайки четки и бои.

Двигателите на Rolls-Royce ще се поправят сами

Роботи за инспекция и поправка на самолетни двигатели

Двигателите на Rolls-Royce ще се поправят сами

Самолетните двигатели са сложни машини с много, труднодостъпни места, а за да работят добре, се изисква много време и поддръжка. В бъдеще, Rolls-Royce иска, тези задачи да може да бъдат изпълнявани от различни видове роботи, които да обикалят и преглеждат тези части на самолета и бързо да отстраняват проблемите още в зародиш.

Интерактивните цифрови творения правят посетителите част от изкуството в Mori Building Digital Art Museum

Музей на дигиталното изкуство отвори в Токио

Интерактивните цифрови творения правят посетителите част от изкуството в Mori Building Digital Art Museum

Нова, невероятно впечатляваща атракция отвори врати в Токио. Mori Building е домакин на описвания, като неповторим Музей на цифровото изкуство (Digital Art Museum). Вътре посетителите могат да се разхождат свободно през вдъхновяващи светлинни творби, които ги подтикват да се слеят с изкуството.